Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

site / meeting

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Okt 01, 2004 10:52 pm    Onderwerp: site / meeting Reageer met quote

Ik heb es zitten denken...
De site begint nu toch behoorlijk drukker te worden, het zal niet lang duren of het forum is vol. Misschien is het moment aangebroken om een .nl domeinnaam te registreren. Misschien wil je daaraan meewerken?

Een tweede gedachte was om ter ere van het definitief online gaan (of gewoon zomaar) een rrpg meeting te houden. Iets speciaals doen, bijvoorbeeld met drie groepen tegelijk rpg-en in dezelfde setting. Das maar een eerste ideetje, dat drie gm's samenkomen en gezamenlijk een leuke invulling bedenken voor een kort avontuur.
Het moet niet te lang worden, dus niet gelijk een weekend, maar misschien een zondag van 14:00 tot 24:00 ofzo? Moeten we dan nog een lokatie voor vinden. Ik gok op een mannetje of 15 ofzo.
(er zijn ook een aantal rpg ers die niet op het forum zijn maar het misschien wel leuk vinden om mee te doen.)

give it a thought
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Za Okt 02, 2004 5:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

misschien moeten we iets anders doen dan roleplayen, karten of lan-en. (laserzone Wink ) maar verder een goed idee. of gewoon een feestje/keer naar de kroeg om elkaar eerst te leren kennen.
Ik wil wel meebetalen aan een .nl site. maar ik heb geen site bouw ervaring dus daar kan ik niet echt mee helpen (natuurlijk wel met ontwerpen maar dat kan thekkur ook goed) als we een .nl site hebben moeten we wat betere reclame gaan maken, foldertjes in de elf en om uitedelen op beurzen en zo. en links op andere sites.

euh... waar voor zette je dit op de brainstorm?
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Zo Okt 03, 2004 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Top dat je mee wilt betalen! We moeten het daar dan maar es over gaan hebben binnenkort (net als over onze filmpjes, het eindproject, het afmaken van Xpression en onze DnD wereld.)
Ik heb et eerst maar es hier gepost omdat ik al wist dat jij wel interesse hebt om mee te organiseren, en de nieuwe site op te zetten. En het is beter om een vormgegeven plan te presenteren dan een onuitgewerkt idee....
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Ma Okt 04, 2004 3:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik ben nu trouwens hard bezig met het afmaken van die kaart van ethannion. Het begint al wel mooi te worden maar al je nog goede tips heb over hoe ik het moet aanpakken laat het dan even weten.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: