Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

vertellen, jij mooi vertellen, Dordrecht

Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht

BerichtGeplaatst: Wo Okt 27, 2010 5:09 pm    Onderwerp: vertellen, jij mooi vertellen, Dordrecht Reageer met quote

Een spannend verhaal vertellen? Boeiende beschrijvingen, spanning, verhalen levend maken. Roleplay heeft dat in zich. Je beleeft immers het verhaal zelf. Hoe zit dat met een verhaal alleen vertellen?

Binnenkort wil ik een vertelgroep beginnen. N.a.v. een cursus van Miriam Mare, zal ik wat oefeningen en theorie willen delen en dan in praktijk brengen.

Wat voor verhalen? Ik neem wat sprookjes, mythes en korte verhalen mee. Je kunt ook zelf mooie verhalen meenemen, wat jij wilt.
Voor wie? Voor jezelf.
Waar? Dordrecht (of Rotterdam.)

Wat voor cursus?
Stukje stemgebruik, lichaamshouding, aangeven in hoofdstukjes, vertel perspectieven, een verhaal kiezen en vertellen in je eigen stijl.

Dus:
Een vertelgroep dus, waar verhalen aan elkaar verteld worden.

Reageer snel, PM mij of reageer hieronder, want mooi vertellen is altijd handig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2010 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

reageer op:

http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1428

om een dubbel topic te voorkomen!!!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: