Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

[OOC] Battle in Super-Wonderland - discussie en vragen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Vr Mei 21, 2010 1:12 pm    Onderwerp: [OOC] Battle in Super-Wonderland - discussie en vragen Reageer met quote

Dit topic is voor alle vragen en opmerkingen voor de RPG. Bovendien gebeurt hier het character bouwen en aanpassen.

Lees het verhaal in post 1 van het [IC] topic en als je geinteresseerd bent om mee te doen in dit immens waanzinnige, supersterke verhaal, post dan hier een character.

Stijl van de RPG: soms een beetje psychisch, soms vaag, maar al met al een heerlijk ouderwets avontuur! Het is Superheroes meets Alice in Wonderland. Je speelt een superheld en je zult waarschijnlijk dikke lol gaan hebben.

Ik plaats de berichten, verder gaat alle invoer per PM. Ik zal onderaan iedere post een link plaatsen om mij te PMen, zodat je meteen iets kunt doen. Je mag meteen vanaf het begin meedoen, of later inspringen! Als je iets kwijt wilt naar alle anderen kun je dat hier doen. Ik brei van alle PM's iedere keer een nieuw stukje verhaal eraan vast.

Characters:
Superhelden naam
Echte naam
Geslacht
Uiterlijk van je kostuum (kleur, onderdelen, etc...)

Je superpower:
je krijgt van mij 10 punten. Die kun je vrijelijk steken in een attribuut of kracht naar eigen smaak. ben je iemand van de hulk-like kracht, dan stop je 10 punten in superstrength. Ben je iemand die heel goed kan ruiken en koffie kan zetten, dan steek je 5 punten in supersmell en 5 punten in coffeemaking... We doen alleen niet aan godmoding en omnipotente krachten.

Je greatest flaw:
Iedere superheld heeft er eentje. Superman heeft zijn kryptonite, batman heeft een inferiority complex omdat hij geen echte superkrachten heeft, de hulk is te dom voor woorden (behalve SMASH!) en spiderman zijn webbing weigert af en toe, of is ineens leeg op een verkeerd moment. What's yours?

Je archnemesis:
De allergrootste slechterik in jouw ogen. Van alle badguys die je in het verleden hebt gewonnen, was er altijd eentje die er met kop en schouders bovenuit stak. Geef een korte omschrijving. Iig een naam en power, maar een korte relatie-geschiedenis maakt het leuker om je nemesis te gebruiken!

Je mag wel iets geks verzinnen, maar maak het niet belachelijk. Een kleine sarcastische/cynische hak zetten op de superhelden is tot daar aan toe Wink
Cake

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 9:00 am    Onderwerp: Reageer met quote

wow wat een enthousiastme!

niet allemaal tegelijK!
ir.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 9:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt tof maar geen tijd. Smile

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 7:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ha,
ik vind het ook wel een leuk idee, origineel wel,
maar

hmm, tja ik heb ondervonden dat ik beetje te 'lui' voor online rpg ben.

als even druk ben, geen zin heb om me weer helemaal in te lezen. Raakt het achterop en verwaterd het.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Ma Mei 24, 2010 7:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wat ik ook denk: verkeerde tijd van het jaar. Zomer, mooi weer en zo, lang licht buiten, dan heb ik op een of andere manier minder zin in online RPG. Let maar eens op..... de forum-RPG's hier die een beetje gelukt zijn, waren vooral in de winter.

Ik vrees dat mijn hoofd eigenlijk vooral naar dit gedeelte van de intro staat:
Lairnaedon schreef:
Jullie zitten buiten op het dakterras van jullie monumentale villa. De zon schijnt warm op jullie huid. Ver beneden horen jullie het verkeer van Rotterdam centrum. De verkoelende drankjes waren heerlijk. Lekker een beetje luieren, zonnebaden, en genieten van een welverdiende periode van vrede. Langzaam zakken alle Kameraden in slaap.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Mei 25, 2010 9:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, ook ff geen tijd! breng al te veel tijd door achter de computer... wel een leuk idee overigens!
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Di Jul 20, 2010 9:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

misschien een keertje met een biertje erbij aan een tafel doen ?
Cake

BerichtGeplaatst: Wo Sep 01, 2010 7:34 am    Onderwerp: Reageer met quote

gezien nu iedereen weer zo'n beetje terug is van vakanties en dergelijken... en het RPGen weer op gang komt...

zullen we het nog een keer wagen Very Happy

Battle in Super-Wonderland!
Supreme Grandmaster

BerichtGeplaatst: Zo Dec 19, 2010 4:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

even niets meer over gehoord. Als je nog wel geinteresseerd bent.

Kwam wel deze tegen: http://www.1km1kt.net/rpg/priceofpower.pdf
superhelden en vechten kijken wat het met je doet als je (ineens) superkrachten bezit.

(overigens is deze game in 24 uur gemaakt, echt niet te geloven, want hij is echt mooi uitgewerkt en weliswaar zonder setting, maar echt wel goed speelbaar)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: