Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

De ontketening van de verloren Sith - Star Wars RPG
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Ma Okt 25, 2004 10:58 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij staat geregistreerd als bezoeker, en heeft geen officiele residentie. En ook al is er een van jullie een Jedi, jullie krijgen van het infobureau geen informatie, het is geen publieke informatie.

De Twi'lek naast jullie in de zwarte jas (Bartelen/Keel Kofahn) is een lokale handelaar, misschien weet hij meer.
Hero

BerichtGeplaatst: Di Okt 26, 2004 2:03 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik bedank de balie medewerk(st)er vriendelijk en stap naar buiten het zonnetje in. En passant vraag ik aan Kofhan;
zeg kofhan ben jij een beetje bekend op deze planeet kan jij ons aan informatie hlpen of, zoals de meeste 'handelaars' wel kunnnen, om de regels heen manoevreren en toch aan die informatie komen. Ondertussen wandel ik vrolijk door en stap de eerste de beste kroeg binnen voor wat te eten. en ga aan een tafeltje zitten (het liefst in een achteraf hoekje waar het rustig is.
Bartelen
Schandknaap

BerichtGeplaatst: Do Okt 28, 2004 10:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Nou, het toeval is dat ik op deze planeet enkele.. 'bestellingen' had. Een van m'n klanten was een Rodian die nogal wat vreemde onderdelen nodig had voor iets.. Let me check.."
(Ik haal een datapad tevoorschijn en kijk deze door)
Plots leg ik deze weer neer.
"Hm, ik heb trouwens nog niet verteld waarom ik jullie precies wil helpen. Kijk, ik kan natuurlijk vanuit de goedheid van mijn hart twee jongelui zoals jullie assisteren met het een en ander, maar helaas leven we niet in een ideaal universum.
Ik heb info die jullie kan helpen, maar dan moeten jullie me een ding beloven.. vooral jij.. (kijk naar de Jedi) ..zorg dat ik een officiële leverancier kan worden van de Jedi Counsil. Als je me dat kan beloven wil ik jullie helpen. Oh, en ik wil een drankje als het kan. Een Trandoshan Gutripper. Op jullie kosten."
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Okt 29, 2004 8:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik steek mijn hand op naar de bediende en bestel drie maal het genoemde.
" ik denk dat dat geen groot probleem zal zijn, zolang je geen malefiede of anders zins onoorbare producten verkoopt want dan verlies ik mijn credbiliteit binnen deze organisatie"
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Ma Nov 15, 2004 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De bediende brengt jullie de bestelling. Nadat jullie een slokje hebben genomen blijkt dat de Gutripper goed op smaak is, zelfs voor een Gutripper! Wat Keel jullie is vergeten te vertellen is dat dit specefieke drankje een stofje bevat waar de darmen van mensen niet tegen kunnen. Twi'leks schijnen er minimaal last van te hebben. Het zorgt voor een geweldadige gasvorming!

Na een kort gesprek besluiten jullie om maar samen te werken om Zek op te sporen. Jullie hebben niet veel leads, maar Keel weet zich nog een shady Rodian te herinneren die aan de descriptie van Zek voldoet.
Hero

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 9:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

na mijn eerste slokje schuif ik het drankje discreet weg en bestel iets waarvan ik niet scooter met straal aandrijving op gasenergie kan rijdden. En leun achter over om wegte zinken in herrineringen over mijn verleden op de boerderij van mijn ouders toen het leven nog mooi en iddelisch was en ons huis niet was plat gebuldozerd voor een grote stad en zware industrie.
Nog een keer zwem ik een rond door het meertje achter ons huis en keer dan terug naar de werkelijkheid en kijk mijn reisgenoten aan.

"zullen we dan maar heren, criminelen laten niet op zich wachten."
Killerbee
Ridder

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 11:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kilgo die al die tijd stil was en er rustig bij zat lijkt weer tot leven te komen.
'Gni wan, kan ik je even onder 4 ogen spreken?'
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kilgo: je voelt de substantie in je maag een beetje branden..
Schandknaap

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 11:44 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik sta buiten m'n jas dicht te knopen, hoor Kilgo zijn compagnon toespreken en zeg; "Hmpf, hou het kort. Hoe sneller ik van deze planeet af ben en een lucratief contract met de Jedi Counsil heb, hoe beter... "

Daarna ga ik enkele stappen verder staan en kijk ik Kilgo met een opgetrokken wenkbrauw aan.
Killerbee
Ridder

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 2:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met een steeds groter wordende druk op mijn aarskanaal doe ik snel mijn verhaal aan mijn Jedi padawan vriend, Gni wan.
'Ik vertrouw hem niet, let goed op hem hij is teveel op geld berust om een goede bondgenoot te zijn. Hou hem aan het lijntje met een belofte van en handelsovereenkomst ofzo, maar beloof niets concreets. Ik ben even een paar minuten op de wc.'
Vervolgens begeef ik mij naar het kleinste kamertje in de bar (oftewel de wc) om daar wat drum kwijt te raken.
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 6:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

punt 1: Kilgo, je maag borrelt, niet je darmen. De aftermath krijg je vanzelf wel lucht van ^_^ (als ik het zeg dus)
punt 2: Wederom Kilgo, je maatje is geen jedi/padawan meer, maar gewoon een fighter met waanbeelden.
punt 3: Keel is echt niet zo'n harteloze bastard als je denkt Smile

Na jullie korte gesprekje onder elkaar voegt Keel zich weer bij het geheel. Keel herinnert zich plotseling iets... Zijn gezicht klaart spontaan op, zoals dat wel vaker gebeurt als je je spontaan iets herinnert!
Schandknaap

BerichtGeplaatst: Di Nov 16, 2004 6:44 pm    Onderwerp: Reageer met quote

/ooc; nou ja, ik vind het wel logisch dat ze me niet helemaal vertrouwen. Deed men met Han Solo in het begin ook niet. En wie weet, misschien ben ik wel een evil backstabbing bastard met een hidden agenda! Don't trust me yet!!

Afijn..

Ik richt me tot beide heren. "Als u me wil volgen, dan zal ik jullie beide naar de locatie brengen waar ik Zek heb ontmoet. Het is in de wat minder welgestelde wijk in deze stad, dus ik kan jullie adviseren low-profile te blijven. Het is naast een kroeg die ik wel vaker bezoek (schattige Twi'lek danseresjes hebben ze daar.. ) en een raffinaderij. Blijf in de buurt, de steegjes daar lijken allemaal op elkaar. Je raakt elkaar zo kwijt.."

Ik kijk even goed rond of verder niemand ons observeert, en als dat het geval is dan ga ik richting Zek's locatie.
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Vr Nov 19, 2004 1:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De kroeg genaamd "Rico's Bar" is een gezellige kroeg. Keel is er weleens geweest en heeft er vele uurtjes doorgebracht na grote transacties. Het is ook een plek van zijn grote mogelijkheden in de handel, veel klanten. Momenteel is de bar nog aan het opstarten en zijn er geen klanten aanwezig.

Het begint nu zachtjes tegen de avond te lopen, en de buitenste muren van de gigantische zeebasis gaan omhoog, want er wordt een storm verwacht. Vandaag dus geen mooie zonsondergang om van te genieten.

De raffinaderij wordt bewaakt door 2 flinke battledroids die voor een beveiligde, dikke, metalen deur staan. Je hebt zo'n idee dat het een nogal belangrijke raffinaderij is. langs de muur aan de rechterkant van de raffinaderij begint een straatje, daar waar de bar staat. Hier lopen jullie in. Alles blijft vredig, maar toch voelen jullie hier een nare sfeer hangen.

Als Zek slim genoeg is is hij er al vandoor, jullie hebben een aardige tijd gezeten in die kroeg en hij heeft genoeg tijd gehad om dingen te regelen. Jullie zullen wel een beetje vlot te werk moeten gaan.
Cake

BerichtGeplaatst: Zo Nov 28, 2004 2:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Deze online RPG is hierbij afgesloten.
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3

Ga naar: