Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

ieder nadeel heb z'n voordeel

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 11:07 am    Onderwerp: ieder nadeel heb z'n voordeel Reageer met quote

Gretigheid, angsten en fobieen, handicap, goedgelovigheid etc.
Wat zijn nou leuke 'slechte ' karaktrekken om uit te spelen?

Zelf vond ik het erg tof om iemand te spelen met gokverslaving en een grote schuld bij de verkeerde persoon. Of toen Thekkur een kleine dwerg met een rare stem speelde. Ook toen Lairneadon een personage zonder arm speelde ging het erg spel leven.

Wat zijn jouw favoriete leuke slechte eigenschappen om uit te spelen in een rpg?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
tim
Pachter

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 12:44 pm    Onderwerp: Re: ieder nadeel heb z'n voordeel Reageer met quote

michiel schreef:
Gretigheid, angsten en fobieen, handicap, goedgelovigheid etc.
Wat zijn nou leuke 'slechte ' karaktrekken om uit te spelen?

Zelf vond ik het erg tof om iemand te spelen met gokverslaving en een grote schuld bij de verkeerde persoon. Of toen Thekkur een kleine dwerg met een rare stem speelde. Ook toen Lairneadon een personage zonder arm speelde ging het erg spel leven.

Wat zijn jouw favoriete leuke slechte eigenschappen om uit te spelen in een rpg?
hahaha zonder een arm haha een slechte eigenschap is dat je personage bang voor bloed is. groetjes tim.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

dat is ook een goede!
Of iemand die bang is zijn kleding vuil te maken. (modepopje)

Ik heb ook eens een dikke corrupte priester gespeeld. Het idee was dat hij zo een verandering kon doormaken naar (evt.) dunne en rechtvaardige held.
Maar het uitspelen van machtbelustheid en andere lusten was eigenlijk ook al heel tof.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Okt 28, 2011 1:21 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ik heb een erge voorkeur voor personages waar iets mee is. de held-tegen-weil-en dank. dat zijn alleen wel personages die een goede GM nodig hebben om goed uit te spelen. handicaps kunnen ook irritant worden.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: