Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Gezocht: AD&D avonturen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De Grote Marthal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Ma Jan 20, 2014 11:45 pm    Onderwerp: Gezocht: AD&D avonturen Reageer met quote

Wil wel weer eens zo'n klassiek DnD Avontuur spelen. Maar dan wel een goeie... heeft iemand tips voor goeie adventures of misschien boeken in de aanbieding?
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Di Jan 21, 2014 9:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ravenloft schijnt heel goed te zijn. Tomb of Horrors hebben we met de 4E groep in Delft gespeeld, was ook wel heel leuk maar meer een echte dungeoncrawl.

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Jan 21, 2014 7:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Er zijn best wel wat hele goede Ad&d (second edtion) printed adventures die zich meer focussen op het verhaal en de roleplay ipv de hack and slash. Ik heb niet zoveel tijd om iets voor te bereiden maar het leek me leuk weer eens een game te spelen. Een printed adventure is dan een goed handvat.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Jan 21, 2014 8:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Heb geen link voorhanden maar heb natuurlijk vroeger vaak hier voor gegoogled en is online heel veel te vinden. Vooral de sites waarop de AD&D adventures ingedeeld zijn naar reviewscores, level van PCs en type zijn erg de moeite waard. Zitten zeker wel paar juweeltjes tussen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Jan 22, 2014 8:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet die boeken online ook te vinden, is wel tof maar vind het toch niet fijn om online boeken te lezen. Volgens mij zijn er best veel boeken voorhanden. Het viel me op dat alle Ad&d boeken weer te koop zijn in een speciale uitgave, én een paar van de 'beste' avonturen gebundeld zijn uitgebracht door wizards. Die zijn alleen 50 euro per vijf stuks en dat vind ik een beetje overdreven.

Tomb of Horrors en Ravenloft vind ik wat je uitgebreid om me in te verdiepen, volgens mij kun je tomb of horrors ook niet in een sessie of drie afronden. Smile

Ik heb altijd zelfbedachte avonturen gespeeld, maar het leek me leuk eens uit te zoeken welke games leuk zouden zijn om te spelen. Weet je nog games die je zijn bijgebleven V1nce?
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De Grote Marthal Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: