Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Knights of Badassdom

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Ma Aug 26, 2013 6:40 pm    Onderwerp: Knights of Badassdom Reageer met quote

Misschien heb ik iets gemist, maar niemand heeft nog iets gepost over deze aankomende epische film geloof ik?

http://www.youtube.com/watch?v=zyougFDZ7zU

Met Peter Dinklage als dwerg (duh) en Jason Kwanten (true bloods jason stackhouse) als paladin.
Ik dacht me te kunnen herinneren de trailer al eens eerder te hebben gezien, maar dat klopt, want de film ligt al twee jaar (!!) op de plank en er schijnt nog steeds geen distributeur te zijn. Het feit dat hij weer boven komt drijven op youtube is echter wel hoopvol.
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 9:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ziet er wel veelbelovend uit.

Ik had laatst nog dungeons and dragons, de film gezien. En dat was dramatisch. Een slap verhaal, een saaie wereld die zogenaamd spannend gemaakt dient te worden met een chaotische mengeling van monsters. Het werkte gewoon niet.

Als je dan een film maakt over een rpg wereld is het leuk om echt de speler erin te betrekken.
Misschien dat dat soort films tegenvallen, omdat de ervaring van een goede spelsessie veel intenser is dan naar een verfliming ervan te kijken.

Maar er zijn natuurlijk ook wel goede films in het genre fantasy.
Stardust, een sprookjeswereld achter een muur,gevuld met levende sterren, een gevehct om de troonsompvolging (prinsen die bij bosjes doodgemaakt worden), heksen en vliegende schepen. Met leuke rol van Robert di Nero
Inkheart vond ik ook best goed. Waarin figuren uit boeken tot leven komen.
The princess bride. Een erg leuk verhaal, met humor en cape en degen gevechten.
The Dark Crystal is natuurlijk ook een erg mooie fantasy film. Met fantastische personages, geheel gemaakt met poppen. En Labyrinth natuurlijk ook.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 12:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Volgens mij is er idd eerder op het forum over gerept. Tenminste ik heb de trailer laaaaang geleden gezien. Denk niet dat het een topfilm is of zo maar wel heel vermakelijk en origineel dus voor mij het kijken waard! Grappige trivia: "The main cast went through Live Action Role Playing sessions before filming and Peter Dinklage was declared the most successful out of everyone."

@ Karma. Really?! Very Happy Waarom ben je begonnen aan D&D film? Ik bedoel hij is vooral bekend/berucht als een van de slechtste (fantasy) films ooit gemaakt. Maar goed ik geloof dat ik een van de weinige ben die vrij consistent reviewsites leest (10%! op Rotten en 3.6 op IMDB, dat is echt dramatisch) alvoor films kijk. In dit geval was ik na het lezen overtuigd dat ik veeeeeel liever 90 minuten lang mijn fiets ga poetsen, of eh cat pictures bekijken op internet dan die zogenaamde D&D film kijken ha ha. Maar beter dat je iig wel paar fantasy films gevonden hebt die je wel tof vond!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 8:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tja ik was gewoon even benieuwd, ik kijk vaak nog wel op imdb voor ik een film kijk. Maar gelukkig zijn er inderdaad wel goede films in het genre fantasy / rpg. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Aug 27, 2013 10:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lukte het je wel om uit te kijken? Ik merk dat als ik een film echt niet goed vind ik het nogal al moeilijk vind om hem uit te kijken maar ook om hem af te zetten. Een soort Lose/Lose situatie omdat je nou eenmaal al tijd er in heb zitten, inertia/luiheid, je hoopt dat die beter word maar eigenlijk weet dat die zeker niet beter word maar waarschijnlijk slechter naar mate die vordert ha ha.

Stanhope heeft wel een grappig stukje hierover, hoe film net als het leven is. -> 1:24

http://www.youtube.com/watch?v=v3ZA-_kWGGc
Naar boven
Rogier
de Grote

BerichtGeplaatst: Wo Aug 28, 2013 1:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Grappig zo'n film.
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Aug 31, 2013 5:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb Dungeons & dragons de film ook gezien toen hij net uit was... horrible! Er is ook nog een deel twee, die is zowaar iets beter maar nog steeds vreselijk slecht. Deze film lijkt me gewoon pretentieloos leuk, een soort shaun of the dead.
Overigens iemand iets gehoord van het feit dat 'The world's end', van de makers van shaun of the dead, niet eens in de nederlandse bioscopen uitkomt?
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Aug 31, 2013 7:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik had idd gehoord over World's End niet in NL ding. Maar moet eerlijk bekennen dat ik Shuan of the Dead geniaal! vond en al hun films nadien eigenlijk helemaal niets aan.. Dus voor mij maakt het niet uit. Best raar, maar ik heb het ook met bijvoorbeeld Clerks,.. onwijs goeie film en grappig, alles daar na vond ik maar zo zo of zelfs slecht. Terwijl Kevin Smith IRL heel veel humor heeft, ik heb heel erg gelachen om verschillende van zijn presentatie dinges op Youtube. Schijnbaar vind ik de debuutfilm van comedische regisseurs vaak heel leuk en hun follow ups niet zo grappig. Hot Fuzz vond ik bijv. zelfs echt totaal niet grappig. Maar Knights of B. lijkt me dan wel weer behoorlijk leuk, scheelt natuurlijk dat onderwerp erg appeleert! Smile
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Dec 14, 2013 12:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hehe, de film heeft eindelijk een distributeur gevonden.

nieuwe trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=UlS39q4LAm0
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Dec 21, 2013 11:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Beter! Smile
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2014 8:35 am    Onderwerp: Reageer met quote

Gisteren geziet, is best een slechte onvermakelijke film, dus geen aanrader. Misschien voor hardcore larpers wel weer leuk, zoveel films worden er niet gemaakt voor die sub-cultuur en er zitten wel heel veelinside jokes in.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2014 10:37 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer! Nou ja nou weet ik het iig, denk dat ik pas. Thanks voor de headsup! Smile
Naar boven
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2014 12:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De DnD film was wel mooi, maar knights of baddassdom was leuk vanwege de game of thrones dwerg en sommige effecten maar verder beetje voorspelbaar.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 10, 2014 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Dnd film was wel mooi", maar dan alleen omdat jij dol bent op uberslechte films neem ik aan? Niet omdat je het een goed goede film vond maar omdat je het zo een slechte film vond dat het voor jou vermakelijk werd...? Smile
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 11:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

NOg iemand iets gehoord over die Gygax docu?
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2014 12:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je kan zeggen wat je wilt over de DnD film, maar deze scene waarin ze een tapijt van zand hebben gemaakt om iemand in te laten weg zakken is toch wel erg gaaf gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=0U18WXjikig&feature=player_detailpage#t=3430

En ja de camp factor is hoog, maar hij was een stuk leuker als bijvoorbeeld troll 2.[/url]
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 17, 2014 2:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

I just can't do it! Smile Die scene ziet er idd ok uit kwa effect maar de token annoying, slecht gedubde "grappige" zwarte dude lijd me meteen weer af. Troll 2 heb ik ook nooit uitgekeken, het lukt me domweg niet om echt slechte films als amusant te zien, tenzij! ik wat dronken of stoned ben met matties.

Maar die combi van ´laten we slechte film kijken we zijn toch aangeschoten´ gebeurt zelden, daar naast een geniale comedie of welke goede film dan ook kijken met matties als je aangeschoten bent is minstens even leuk voor mij. YYMV! Als je lol in hebt, more power to ya. Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: