Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Opmerkelijke/grappige/afgrijselijke youtube filmpjes topic 2
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Mrt 06, 2014 10:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dat is wel het onhandigste tafelkleed ooit voor bordspellen hoor... zeker bij een spel dat ronde fiches bevat! Smile
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2014 9:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Vooral leuk hoe je bij die ronde fiches op een gegeven moment maar gewoon de doos omkiepert. Very Happy

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 07, 2014 12:33 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Laughing fiches moesten gewoon even plaats maken.

Nu begrijp ik waarom ik nog regelmatig fiches op tafel vind...
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2014 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

2.5 miljoen views in een week tijd... dit soort shit wordt nog eens groots.

Speciaal voor v1nce en de andere liefhebbers van japmetal

https://www.youtube.com/watch?v=WIKqgE4BwAY
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Mrt 08, 2014 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ha ha, ergens vind ik het erg mooi (hoewel ik denk dat ik het nooit zou op zetten) dit soort weirde uitwassen. En op een bepaalde manier denk ik ook dat Metal, Grunge, Rock al heeel lang een beetje over zijn, dit is nog wat meer bewijs.

Met een beetje over bedoel ik niet dat ik Metal en andere rockstromingen niet meer tof vind, of dat ik er niet naar zal luisteren! Maar wel dat ik vind dat het tijd is voor een nieuwe intense stroming al dan niet Gitaar gebaseerd. En ook dat Metal al heel lang niet meer alternatief, ongeacepteerd, cult of alleen voor outcasts is, en dat is misschien juist ook beter! Mensen in het algemeen blijven nogal hangen in bepaalde stromingen en nostalgie en gaan zelden naar nieuwe totaal andere muziek luisteren, dat lijkt voor metalheads dubbel en dwars te gelden.

Ik interesseer me laatste jaren (ook, luister ook soms naar popcrap) behoorlijk voor bands die als geen enkele andere klinken. In kader van "filmpjes" delen, neem bijvoorbeeld "Leper". "Een Ska/crust punk/black metal/reggae band" uit Canada, welke andere band kan zich zo omschrijven...? Ze zijn ook super heavy, extreem maatschappij kritisch en 100% DIY onafhankelijk. Word er dus wel blij van terwijl ik ook wel begrijp dat het voor veel mensen als onsamenhangende KKmuziek klinkt. YMMV! Smile

Toegangelijker, atmospherisch en meer metal is de Concept band "Fall of Efrafa", een band kwa tekst en artwork geheel gebaseerd of het geniale kinderfabel boek "Watership Down", wat mij betreft samen met Animal Farm het meest subversieve, intelligente en soms duister kinderboek ooit. En het gaat over,... konijnen! Al die superlatieven gelden ook voor de band, daarnaast zijn ze ook erg goede muzikanten met politieke ideeen. Ook met Anti-Theistische citaten van Richard Dawkins... : http://www.youtube.com/watch?v=zQxba8NBW2A

Als laatste, R.A.M.B.O. Een band die bekend stond om hun crowd participatie, theather en toch punk als de hell zijn. Dit is wel amusant filmpje met allemaal props en zo. Mensen die uit een "helicopter" komen en hele gesimuleerde gevechten tussen ME en Black Bloc Punks met kartonnen stokken en schilden. Rockbommen, Totale Chaos, Circle pits, Good Show! Very Happy
http://www.youtube.com/watch?v=JGp5Zk_MDh8
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 2:01 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Kat van 10 kg gijzelt familie

http://nos.nl/artikel/621759-kat-van-10-kilo-gijzelt-gezin.html
Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Do Mrt 13, 2014 5:31 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Lafaards en Dumbasses! Smile Als je kat je baby aanvalt, doe je 3 broeken aan en laarzen (ze waren immers in slaapkamer) en pak je evt. een roede uit de klerenkast. Vervolgens trap je dat k4tbeest met een doodsschop of twee uit je huis en schroef je het kattenluik dicht. Daar na jaag je hem altijd weg als die in de buurt van je tuin komt. Wat je iig niet doet is de politie bellen om het op te lossen en daar na de kat weer in huis nemen zodat die de volgende keer wel succesvol de ogen van je baby uit zijn schedel krabt.. Morons. Rolling Eyes
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Mrt 15, 2014 3:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Geeft wel aan wie de baas in huis is hahah
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Mrt 18, 2014 10:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hilarisch stukje van Bill Burr over waarom Yoko Ono zo en nul is en Lennon pussywhipped.

https://www.youtube.com/watch?v=EaCKKHcpf0w

Decennia later maakt ze nog steeds van dat grafkabaal, zoals iemand anders terecht opmerkte "Mark David Chapman missed...four times." Andere mooie opmerking "Oh my god. This woman has zero creative currency. How long are we going to prop her up..? She's sitting on an unfathomably huge trust fund, can't she go out in an isolated field and make these fifteenth-century abattoir sounds there? Shame on the people who are sitting there pretending this dissonant cats-shagging sound is in any way rewarding, on any level. Pure pretentious rubbish"

https://www.youtube.com/watch?v=iJl06nxPub8

Overigens, toen ik jaartje geleden eerste clipje op Facebook poste leidde her er toe dat ik een overdreven Feministische, humorloze dude uit mijn vriendenlijst verwijderde, hij was zwaar geschokeerd dat ik iets poste wat "extreem anti vrouw en sexistisch was",.. tssss, weaksauce.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: