Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Speler 4 jaar ervaring met Spelen en DM'en.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De welkome wagen / Nieuws en mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Mariodroepie
Big red viking

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2012 12:50 pm    Onderwerp: Speler 4 jaar ervaring met Spelen en DM'en. Reageer met quote

Hallo mensen!

De naam is Hans, ik sta meestal bekend als de viking. Ik heb Tabletop games 4 jaar geleden opgepakt toen ik naar de grote stad ben verhuisd weg uit het land van de niet gamers. En heb vanaf toen WoD, D&D3.5 en 4th edition gespeeld. Na een jaar ofso heb ik mijn eerste DM ervaring opgelopen en ik loop me steeds daarmeer in te verdiepen. Ik hoop binnenkort of weer te kunnen spelen. Want onlangs ben ik naar Rotterdam verhuisd, en heb mijn vorige party's daar achter moeten laten.

Ik hoop sommigen van jullie binnenkort aan tafel te zien!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2012 1:10 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom!

Zelf speel ik DSA, maar onze groep is op dit moment enigszins in ruste, om het zo maar te zeggen. We hopen de draad natuurlijk weer op te pakken in de komende maanden.

Via dit forum hebben verschillende groepen elkaar al gevonden, dus wie weet.... misschien is het spelgroepen-overzicht nuttig.

En anders zijn we ook altijd in voor een bordspel.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Zo Sep 16, 2012 8:07 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Mariodroepie! Vikingen kunnen we altijd gebruiken op het forum. Welkom ! Smile
Rogier
de Grote

BerichtGeplaatst: Wo Sep 19, 2012 8:38 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Mariodroepie,
Welkom op het forum. Hopelijk vind je hier de rollenspelgroep waar je naar op zoek bent.
Zoals Fandath al zei, ligt onze Oog des Meesters groep even te rusten aangezien ik daar de GM ben, maar helaas de komende periode weinig tijd heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Boelbok
Burger

BerichtGeplaatst: Do Apr 10, 2014 3:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hee Viking,

vikingen of andere strijders zijn altijd welkom in de groep. Zoek je nog een party ?

Lennaert Wong
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail AIM Naam
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De welkome wagen / Nieuws en mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: