Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

"Speciale" PS-3 gekocht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Jul 04, 2014 1:09 am    Onderwerp: "Speciale" PS-3 gekocht Reageer met quote

Ik heb er al vaak over op forum gehad, maar nu toch eindelijk een 2dehands maar weinig gebruikte gekocht voor 175, inclusief 10 spelen, een PS-3 slim die al wat eh "speciale aanpassingen" had zodat je 'backups' kan maken van welke game dan ook. Je maakt in 3 a 20 min een backup van iedere spel op de 320 GB, daar na heb je die DVD nooit meer nodig. Scheelt ook dat een videotheek 50 meter van mijn deur ieder spel heeft zo een beetje en kosten allemaal 1 euro huur per 24 uur... Nogal een verschil met 60! euro voor de nieuwste spellen, no thanks.

Ik moet zeggen het valt niet tegen! Smile GTA5 spelen met huisgenote, Last of Us zombie ding en meer, erg tof. Voor het geld is het zeker de moeite waard. Als was het maar om dat iedereen zegt dat de PS-3 ook de beste Blu Ray speler is.
Heb er nu met games al veel lol uit gehaald en hoop dat die het nog 3 a 10 jaar prima doet. Schijnt dat er nog behoorlijk veel spellen of versie voor de PS-3 gemaakt gaan worden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: