Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Contact Schiedam-groep van Rogier Coolen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De welkome wagen / Nieuws en mededelingen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Freek Claasen
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Vr Jul 18, 2014 8:35 pm    Onderwerp: Contact Schiedam-groep van Rogier Coolen Reageer met quote

Beste allemaal,

Mijn naam is Freek Claasen, een speler uit Rogier's ODM-groepen in Boxtel, Den Bosch & St. Oedenrode.
Ik zoek met spoed contact met spelers uit Rogier's Schiedam-groep.
Als spelers uit deze groep dit lezen, zouden jullie dan contact met mij willen opnemen? Mijn telefoonnummer is 06 26 121 535
Bellen kan vanaf 9u 's ochtends tot middernacht (m.u.v. zaterdag tussen 7-8u 's avonds).

Gaarne met spoed!

Vriendelijke groeten,
Freek
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De welkome wagen / Nieuws en mededelingen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: