Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuw bordspel in huis (soort van)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Bord en kaart-spellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lord Xcapobl
Ridder

BerichtGeplaatst: Ma Dec 14, 2015 10:53 pm    Onderwerp: Nieuw bordspel in huis (soort van) Reageer met quote

En dan zit je ineens aan de Star Trek Catan met de vrouw. Wat zij ook nog eens leuk vindt...

Het moet niet gekker worden in de wereld.

Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2015 4:27 am    Onderwerp: Reageer met quote

Haha, ben best jaloers! Een echtgenote die van dat soort dingen houd, dat is niet verkeerd! Very Happy Wist niet eens dat Star Trek Catan bestond, maar ergens logisch. Veel plezier.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lord Xcapobl
Ridder

BerichtGeplaatst: Vr Dec 18, 2015 10:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zij vertelde me dat ik anders maar eens naar Star Wars Catan moest gaan zoeken.

Helaas, de enige die ik kon vinden was een zelf gemaakte. Wel kwam ik erachter dat van Star Trek Catan nog een uitbreiding bestaat, een met een soort van 'historical map pack', een tweedelige kaart van de Federatie ten tijde van Kirk en Spock en zo. (Net zoals er voor gewoon Catan historical map pack bestaan van West-Europa, Noord Amerika, Beieren, etc.)

Ik ben duidelijk niet voor niets getrouwd.

Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Bord en kaart-spellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: