Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Apart die "ghostpost" hieronder.. ging over dood v

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Dec 29, 2015 3:29 am    Onderwerp: Apart die "ghostpost" hieronder.. ging over dood v Reageer met quote

van Motorhead zanger Lemmy natuurlijk vraag me af of de o met dubbele punt er boven er voor zorgde dat hele titel verdween... Kan hem ook niet editen..

Laatst aangepast door v1nce op Vr Jan 01, 2016 9:44 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
klaasel
Ridder

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2015 12:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

heb een aantal zware gitaren fans in mijn kennissenkring (waaronder een zeer nabije kennis: mijn vriendin Razz ), dus had het inderdaad vernomen... Verder ken ik hun muziek niet, misschien eens even opzoeken.
Wel ga ik naar een andere "-head" binnenkort, namelijk Machinehead in Hannover.
Naar boven
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Wo Dec 30, 2015 11:36 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Dan quote ik 'm maar even:

v1nce schreef:
Thekkur weet dit al. In tegenstelling tot hem was ik geen groot fan maar had altijd wel heel veel waardering voor wat hij en zijn band betekenden voor de Rockmuziek, extreem belangrijk en invloedrijk en ook vele decennia goede shows gegeven in tegenstelling tot bijvoorbeeld Guns & Roses. 70 Is beetje jong maar voor iemand die letterlijk al bijna een halve eeuw als een rockster er lustig op los leefde is het respectabel.

Wat me wel opviel, was dat hij pas twee dagen voor z'n dood met stomme werd gediagnosticeerd. Bizar dat dat zo laat pas duidelijk werd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2016 9:50 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja dat vond ik ook erg vreemd Fandath. Had paar sites even snel gescanned, maar leek er op dat hij al lang meerdere klachtten had maar dat dus pas een paar dagen voor zijn dood het duidelijk werd dat het stomme was. Maar goed, weet er het fijne ook niet van.

Hij zit in een select gezelschap waar ook Keith Richards en Ozzy in zitten, rockgiganten die decennia lang feesten, zich kapot zopen, heel veel drugs gebruiken en zat rookten en dan toch een hoge leeftijd bereiken en al die jaren blijven optreden. Bij Ozzy is er zelfs onderzoek gedaan naar zijn DNA en hoe het in vredesnaam mogelijk is, hij schijnt dus echt zeldzame opmaak/Dna hebben die het voor een groot deel verklaard. Schatrijk zijn en dus de allerbeste medische zorg kunnen veroorloven is natuurlijk ook handig.
Naar boven
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Vr Jan 01, 2016 10:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Wijlen Fandath Ryne schreef:
Wat me wel opviel, was dat hij pas twee dagen voor z'n dood met stomme werd gediagnosticeerd. Bizar dat dat zo laat pas duidelijk werd.

v1nce schreef:
Ja dat vond ik ook erg vreemd Fandath. Had paar sites even snel gescanned, maar leek er op dat hij al lang meerdere klachtten had maar dat dus pas een paar dagen voor zijn dood het duidelijk werd dat het stomme was. Maar goed, weet er het fijne ook niet van.

Het forum zit ons dwars. en wil niet dat we het over k.anker hebben .... hij is uiteraard niet aan "stomme" overleden.

v1nce schreef:
Hij zit in een select gezelschap waar ook Keith Richards en Ozzy in zitten, rockgiganten die decennia lang feesten, zich kapot zopen, heel veel drugs gebruiken en zat rookten en dan toch een hoge leeftijd bereiken en al die jaren blijven optreden. Bij Ozzy is er zelfs onderzoek gedaan naar zijn DNA en hoe het in vredesnaam mogelijk is, hij schijnt dus echt zeldzame opmaak/Dna hebben die het voor een groot deel verklaard. Schatrijk zijn en dus de allerbeste medische zorg kunnen veroorloven is natuurlijk ook handig.

Al dat onderzoek over verband tussen levensstijl en overlijdensrisico is epidemiologie, en alleen al daarom niet echt toepasbaar op individuele gevallen. Een klassiek voorbeeld was Winston Churchill: geboren als 7-maands baby, veel stress gehad, erg veel gerookt en nog veel meer gezopen, veel te dik, en toch 90 geworden.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Jan 02, 2016 6:38 am    Onderwerp: Reageer met quote

STOMME!Forum! ;-P

Ja idd Churchill was ook zo een fenomeen, bij hem vind ik het misschien nog opvallender omdat 90 ook echt oud is en lijkt me ook dat zijn stress van totaal andere en hogere orde was. Misschien is "druk bezig blijven met waar je goed in bent, bewondering voor oogst en van houd" wel het panacae die die lui in gemeen hebben.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: