Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

DND speler zoekt groep!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Caligula
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Wo Sep 07, 2016 4:12 pm    Onderwerp: DND speler zoekt groep! Reageer met quote

Hallo,

Ik ben 25 jaar, woon in Rotterdam en ben op zoek naar een groep om mee te spelen. Ik heb twee jaar terug al een 4e editie campaign gespeeld met een groep, maar onze groep viel door verhuizingen uit elkaar, dus heb sindsdien niet meer gespeeld maar ben sinds kort op zoek naar een nieuwe groep om mee te spelen. Heb toen ook een paar keer 3e editie gespeeld.

Ik zou graag een nieuwe groep ontmoeten om mee te spelen. Mijn voorkeur gaat uit naar een campaign met redelijk veel keuzevrijheid en veel role play elementen, zonder te veel te worden gerailroad. Qua tijden ben ik flexibel, maar ik hoop dat we als het klikt tenminste 1 keer per maand kunnen spelen. Ik heb thuis helaas geen ruimte om mensen uit te nodigen. Welke editie we spelen maakt me verder niet heel veel uit.

Hopelijk hoor ik snel van jullie!

Groeten Caligula
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2016 1:21 pm    Onderwerp: D&D5 Reageer met quote

Er is eventueel nog plaats op vrijdagavond of zondagmiddag,beide zijn D&D5 groepen.groenten van carlo
Caligula
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Za Sep 10, 2016 1:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt leuk, ik stuur je even mijn email. Very Happy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: