Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Roleplay over YouTubers.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
JustElias
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 12:16 pm    Onderwerp: Roleplay over YouTubers. Reageer met quote

Beste,
Ik fantaseer al een tijdje over een aantal youtubers. Hellaas kan je niet alleen staan in de RolePlay. Zou iemand voor mij dan een personage willen spelen? Bij diegene met dezelfde interesses kan ik het dan ook terug doen.
M.V.G, Elias.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Jan 06, 2017 5:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik weet niet of je hier aan het goede adres bent JustElias... Tenzij Wijlen Fandath intereses heeft om zich een avondje voor te doen als PewdiePie of Vincere te porren is om een charactersheet te maken met de stats van Enzo Knol?
JustElias
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2017 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Thekkur schreef:
Ik weet niet of je hier aan het goede adres bent JustElias... Tenzij Wijlen Fandath intereses heeft om zich een avondje voor te doen als PewdiePie of Vincere te porren is om een charactersheet te maken met de stats van Enzo Knol?

Jammer, maar hellaas.
Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2017 2:28 am    Onderwerp: Reageer met quote

wtf, dis is een van de weirdere berichtten die ik hier ooit las... wat wilde JustElias precies...?
Naar boven
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2017 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Thekkur schreef:
Tenzij Wijlen Fandath intereses heeft om zich een avondje voor te doen als PewdiePie of Vincere te porren is om een charactersheet te maken met de stats van Enzo Knol?

Ik moet bekennen dat ik even moest opzoeken wie dat eigenlijk zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
JustElias
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Za Jan 07, 2017 9:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

v1nce schreef:
wtf, dis is een van de weirdere berichtten die ik hier ooit las... wat wilde JustElias precies...?

Wat ik precies wilde, staat in dat beticht.
Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2017 2:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nee, het eerst bericht is verre van duidelijk. Wat voor soort roleplay zoek je? En hoewel ik enigzins bekend ben met "adult roleplay" en heel erg bekend met fantasy/tabletop roleplay heb ik letterlijk nog nooit gehoord over iemand die als roleplay een bekende youtuber nadeed. En ook hoezo dat op dit forum vragen aangezien dit forum overduidelijk bedoeld is voor Fantasy/tabletop rpg....? Smile
Naar boven
Lord Xcapobl
Ridder

BerichtGeplaatst: Zo Jan 08, 2017 10:10 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het is inderdaad niet geheel duidelijk. Veel staat open voor diverse vormen van interpretatie.

Je fantaseert over een aantal youtubers. In wat voor mate? In welke vorm? Is het iets sexueels, waardoor het eigenlijk al geen plaats heeft op een forum over een tafelspel? Is het iets anders? Dit begin is al open voor meerdere vormen van uitleg, en door de woordkeuze neigt het naar "WTF" reacties, omdat het, als droge tekst op het scherm, beladen overkomt.

Dat je in de roleplay niet alleen kan staan (behalve op de computer, natuurlijk) is duidelijk. Zelfs voor een solo sessie heb je al een DM nodig, en een speler. De vraag of iemand dan een personage zou willen spelen...? Welk personage? En hoe had je het 'spelen' in gedachten? Live Action Role Play (LARP)? Tabletop? Heel de vraag over personages spelen laat voor de Hoe, Wie, Wat, en Waar vragen veel te veel open.

Je wil het terug doen voor diegene met dezelfde interesses. Welke interesses? Sexuele fantasieën over een oud dametje dat op youtube een kookprograma heeft over eieren? Fantasieën over het naspelen van de gebeurtenissen in de youtube serie Critical Role (die groep stem-acteurs die RPG spelen)? Die laatste zou namelijk weer heel goed in dit forum thuis passen, ik denk dat degenen hier die serie wel kennen, of anders heel snel gaan youtuben (is dat tegenwoordig al een werkwoord?)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Do Jan 12, 2017 2:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hehehe, goed punten.

Critical role ken ik idd wel, erg goed! Smile
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 10, 2017 2:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jammer genoeg geen antwoord, ik was wel benieuwd!
Graag gedaan Fandath, je hebt zojuist een verjongingspotion gevonden! Very Happy
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: