Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Catan-film

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Do Okt 12, 2017 8:01 am    Onderwerp: Catan-film Reageer met quote

Er schijnen nu plannen te zijn voor een Catan-film: https://www.nu.nl/opmerkelijk/4960571/filmversie-kolonisten-van-catan-in-maak.html

Dus misschien gaan mensen daarin enthousiast de langste handelsroute aanleggen of zo....

Maar het is wel gewaagd, want zoals v1nce eerder al meldde, weet je het maar nooit met die Catan-spelers.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Do Okt 12, 2017 9:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hehe, ik ken Catan matig, maybe dat ik daar door niet helemaal in zie hoe het er uit zou gaan zien. Anderzijns er zijn ook Mortal Kombat, WOW, D&D etc etc films gemaakt. De meeste (allen?) dramatisch slecht en verguisd door zowel fans als vijand van die franchises. Smile Positief gedacht, op zich is idee van kolonisten die wederijveren op een eiland prima te verfilmen, maar hoe,.. is de vraag.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Lord Xcapobl
Ridder

BerichtGeplaatst: Zo Okt 15, 2017 11:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vraag me alleen af of de enorme dobbelstenen die uit de lucht komen vallen dan props worden, of CGI.
Laughing
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: