Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Zeer ervaren GM zoekt nieuwe spelers voor eens per 2 weken

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Kchinobb
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Do Sep 22, 2016 4:41 pm    Onderwerp: Zeer ervaren GM zoekt nieuwe spelers voor eens per 2 weken Reageer met quote

Ik zoek nieuwe spelers voor een eigengemaakte sci-fi worldsetting, met zeer losse stijl van spelen. Ik ben een ervaren GM die al speelt sinds 1983 en GM't sinds 1986. Erg lang verhaal hierachter, zoals je al zal vermoeden. Mijn naam is Ruud, woon in Hilversum (woon alleen) en ik heb eens per 2 weken groepen op donderdagavond, vrijdagavond en zaterdagavond, alle drie deze groepen spelen in dezelfde worldsetting, in dezelfde campaign. Er wordt bij mij thuis gespeeld, in Hilversum dus. Nou, mocht je interesse hebben dan hoor ik het wel! Smile Je mag hier reageren of gelijk naar mij mailen mag ook, dat is kchinobb@gmail.com .

groetjes,
Ruud, uit Hilversum

PS: deze sci-fi worldsetting bestaat nu al zo'n 10 jaar, en is zeker niet de eerste die ik gemaakt heb.
PS: de genoemde 3 avonden wil natuurlijk niet zeggen dat iemand alledrie de avonden aanwezig MOET zijn ofzo. Het zijn 3 losse groepen, op drie verschillende avonden. En alledrie eens per 2 weken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Za Sep 24, 2016 9:15 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op het forum, en succes met zoeken. Klinkt goed, maar is wel een beetje uit de buurt. En heel actief zijn we niet meer hier, vrees ik. Maar wie weet....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Do Okt 26, 2017 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hey Ruud, heb je maybe ergens online info over deze setting, blog misschien? Of kaartjes of plaatjes.

Overigens ben ik opgegroeid in Hsum, ik woonde up Utrechtseweg, mijn stiefpa had muziekwinkel op Gijsbrecht en ik ging naar school op de internationale school en vaak naar de oude Tagrijn. 40 nu en ook begonnen met dnd zo een 27 jaar geleden, Hsum. Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Kchinobb
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Vr Okt 27, 2017 12:18 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi,
Nope, nog nooit aan toegekomen. Het is totaal zelf verzonnen en door het onderlinge spel gegroeid en een timeline uitgekomen tot nu toe Smile Het is ZEER uitgebreid. Bel of mail eens, en dan kunnen we dingen doorspreken als je daar interesse in hebt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: