Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

By gods!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Dec 16, 2005 1:47 pm    Onderwerp: By gods! Reageer met quote

Ik heb er nog eens over na zitten denken he... eigenlijk weird dat we zo weinig met godsdienst doen in onze wereld! De hele werkelijke samenleving, kunst, historie en ontwikkeling is gebaseerd op godsdienst, en wij laten het gewoon weg! Het wordt tijd een hoop fictieve godsdienstoorlogen, conflicten tussen rassen, priestersgenoodschappen, vooraanstaande godsdienstleiders en wat al niet meer te gaan bedenken.

Trouwens; waar het in onze wereld óók aan ontbreekt is aan interessante organisaties! En dan echt interessant. Dus niet weer een of ander slap aftreksel van het dieven of moordenaarsgilde, maar geheime genoodschappen, verbonden en 'culten'. Ook weer verbonden met die godsdienst. Lijkt me genoeg voor een avondje breinstormen!
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Za Dec 17, 2005 4:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

groot gelijk. Post j ideen maar.
Misschien kunnen we in devakantie er nog wat vrije avonden aan bestedebn.
Ik heb zelf al een goede cult in gedachte voor mijn volgende lange termijn sessie. (ik begin weer zin te krijgen om wat te gaan dm'en. moet alleen nog nadenken over welke spelers)

BerichtGeplaatst: Za Apr 08, 2006 12:25 am    Onderwerp: Reageer met quote

geheime plotten em ondergrondse bewegingen met mysterieuze beweegredenen

een secte

een priesterorde 'de hand van de goden' die alle overtredingen van de wetten van de goden bestraft

religieuze oorlogen

oorlogsvelden en monumenten

heilige relikwieën , talismannen (wapens?)

verdwijnende mensen in de onderwereld/sloppenwijken

kwade geruchten over edel

poort naar andere demensie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: