Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Van kwaad naar erger.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Arumin
Koning

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 3:30 pm    Onderwerp: Van kwaad naar erger. Reageer met quote

Jaaaa! we gaan het weer eens proberen een online RPG!
Deze keer geen gepost langs elkaar en vele onduidelijkheden (hopelijk) aangezien ik een nieuw concept wil proberen.

Door middel van PM's wil ik stukken per persoon "spelen" en aan het einde van de week een volledig verhaal hier posten met de gebeurtenissen van de sessie die de week is gespeeld. Ik weet niet of het duidelijk is, maar goed dat zien we wel als we er mee bezig zijn.

SETTING!

Deze keer geen groep helden die elkaar in een taveerne ontmoeten om een dungeon te raiden, maar een set kwade en slechte personages die in een dungeon zitten en een plan maken om een taveerne te raiden (niet helemaal maar goed)
Oftewel, een EVIL campaign!
Je speelt als een assistent van de kwade overlord die erop uit gestuurd word om chaos te zaaien in delen van het land voordat hij zijn leger eropuit stuurt om het over te nemen, de missies zullen van belang zijn om een land te verzwakken voordat het over genomen kan worden.

Geen al te zware kost en fun moet toch wel voorop staan in deze RPG. Wie doet er mee?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 4:43 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil een nieuw concept best helpen uitproberen, dus bied me bij deze aan. Aangezien ik op de mijn toch maar beperkt internet heb, zou het mooi uitkomen als ik niet elke dag moet reageren.

Als er meer mensen zich hebben aangemeld, zullen we het over verdere karakters hebben, neem ik aan?

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Arumin
Koning

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, of als je al een leuk idee heb voor een karakter dan mag je hem alvast posten. Het mag er ook 1 zijn met vreemde trekjes, geen probleem. (een necromancer met een demoonhond genaamd pluisje ofzo)
Mijn bedoeling is om minstens 1 keer per week te upodaten dus als je elke week ergens een uurtje kan vinden is het genoeg.
Naar boven
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Ma Jul 13, 2009 7:44 pm    Onderwerp: Re: Van kwaad naar erger. Reageer met quote

Arumin schreef:
Oftewel, een EVIL campaign!
Je speelt als een assistent van de kwade overlord die erop uit gestuurd word om chaos te zaaien in delen van het land voordat hij zijn leger eropuit stuurt om het over te nemen, de missies zullen van belang zijn om een land te verzwakken voordat het over genomen kan worden.

Dat komt me toch wel bekend voor: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=989

Ik wil wel meedoen hoor. Maar niet deze of volgende week.

Naar boven
Mike74
Ridder

BerichtGeplaatst: Wo Jul 15, 2009 6:43 am    Onderwerp: Reageer met quote

Op zich ben ik wel geinteresseerd.. Nooit gedaan, dus ik weet niet of het echt wat voor mij is..
Naar boven
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Ma Aug 03, 2009 2:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gaat dit nog door?

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2009 10:32 am    Onderwerp: Reageer met quote

irregular online roleplaying Smile
Arumin
Koning

BerichtGeplaatst: Do Aug 06, 2009 4:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja als ik genoeg mensen kan vinden die mee willen doen en zij een karakter willen posten hier.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: