Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

After the blast - post-apocalyptische online RPG
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 11:57 am    Onderwerp: After the blast - post-apocalyptische online RPG Reageer met quote

Tijd voor weer wat online RPG-ing!
Post een character en speel mee, keep it simple.

25 januari 2013 - 10:12 AM
TV, Radio en Internet berichten van een explosie met de kracht van 35 kiloton in Londen tijdens de G20 top. Een aanslag? Een raket?

Colorado, USA
WallMart supermarkt. 10:30 AM Je staat bij de tv-displays samen met een grote groep klanten geshokeerd te kijken naar de tv-beelden van de immense opstijgende rookwolk boven londen. Dan schieten plotseling de tv's uit en met een korte flits verdwijnt tegelijk het TL licht. Het is pikdonker. Een fractie van een seconde is het stil, daarna paniek. mensen proberen hun weg naar buiten te vinden en je wordt omver gelopen, krijgt een voet in je gezicht. Probeert met je cellphone licht te schijnen, maar hij blijft zwart...

Wie ben je: naam, geslacht, leeftijd, werk/hobbies overige relevanties
Wat doe je?
v1nce
Gast

BerichtGeplaatst: Do Jan 07, 2010 8:04 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hadrian Welks (ben niet dol op die naam maar ja, enige die ik kreeg). Man. 22. Werkte tot 3 maanden geleden als hulpje in Motorzaak, ontslag, bedrijf ging failliet. Daarvoor ook allerlei technische baantjes gehad, IT, installatietechniek etc.

Hobbies: Lezen. Beetje een conspiracy nut. Crimethinc boeken, Paladin Press en meer. Komt nu goed van pas! Achter vrouwen aan zitten, soms succesvol, vaak ook niet. Motor rijden.

Wees. Bij pleeggezin gewoond tot 19de, die zijn toen naar Canada vertrokken. Niet veel contact.

Tijdens het TV kijken is mijn brein aan het plannen. Dat is mijn aard ook door mijn jeugd. Vooruit kijken want voor je het weet sta je weer alleen.

Ik loop relatief! rustig al voelend richting de binnenmuur de Walmart in (zodat alle hysterische fu2ktards via het centrale pad elkaar overhoop lopen en niet mij). Ik bedenk me dat de straling mogelijk mijn 06 gesloopt heeft maar dat normale zaklampen moeten werken. Ga op zoek naar de 'Sporting Goods' section, wil namelijk ook wat guns zoeken en hopelijk een werkende FM batterijradio. En wil kijken bij de boekenafdeling voor SAS guide en als ze het hebben Paladin Press dingen. Guns 'n Ammo hebben ze op zeker. Bedenkt me dat mits er een kelder is dat de Walmart mogelijk de beste plek is om te zijn vanwege supplies en omdat er buiten waarschijnlijk fallout, acid rain en meer straling zal komen. Kijk en voel de hele tijd om me heen voor spullen die me kunnen helpen en ook om te zien of andere mensen hier binnen blijven.

Hoop dat mijn twee beste vrienden Brandon en Julia ok zijn,.. maar "Dat is nu niet eerste prioriteit' zeg ik mompelend tegen mezelf. Denk even aan de Colorado bossen,.. vraag me af of ik wellicht op gegeven moment die kant op moet. Probeer me nuttige details van een van mijn favo boeken te herrineren, lukt niet: :http://en.wikipedia.org/wiki/Z_for_Zachariah
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Jan 08, 2010 7:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Eerst is er een moment van totale chaos waarin iedereen probeert naar buiten te komen. Dan, in grofweg de tijd die ogen nodig hebben om aan heel weinig licht te wennen, komt bij veel wallmart bezoekers een oerinstict boven. Survival. En waar voor sommiige mensen 'overleven' betekent jezelf buiten gevaar brengen betekent dat voor anderen 'maak gebruik van de situatie en pak wat je pakken kunt'. Het zijn niet dozen cornflakes en blikken rijst waar de klanten zich massaal op storten maar de flatscreen TV's en personal entertainment systems.

Alleen je eigen tekst lezen ajb. Smile

@ Hadrian: Je kruipt in de hectiek van de mensenmassa naar de zijkant van het pad, dicht tegen de wand aangedrukt laat je je ogen ietwat aan het donker wennen (een straal licht komt door de ingangen in de verte naar binnen) en je begint richting de wapen afdeling te lopen. Het is stikdonker, je kunt vagelijk de vormen van de schappen herkennen en tegen de lichte vloer steken de siloutetten van rennende mensen af. Je komt langs de afdeling hardware, waar de zaklampen liggen. Might be handy! Op de tast vind je een verpakking van zo'n batteryless opwindbare FM radio/zaklamp. Het is alleen zo'n kutverpakking die je niet openkrijg zonder een mes! Je staat te prutsen met de verpakking als je van om de hoek boos geschreeuw hoort "God damnit spick mother fucker!" Je ziet een straal licht uit een opengeslagen deur waardoor mensen zich naar buiten verdringen met hun armen vol dozen en een megagrote LCD TV in stukken op de grond liggen. Een grote kerel met een kaalgeschoren kop grijpt een jonge jongen beet en smijt hem tegen de grond. Dan herken je in de jongen je vriendelijke buurjongen Juan. De grote kerel is duidelijk van plan 'zijn' kapotte TV te wreken en tegelijk z'n rascistische frustraties op hem bot te vieren! "I'll kick your fucking spick ass!"

@Juan: damn, die voet in je gezicht deed pijn! je voelt aan je neus en een natte warme substantie doet je realiseren dat je een bloedneus hebt. Je krabbelt overeind en begint in de richting van de nooduitgang te hollen. Het is stikdonker, je kunt vagelijk de vormen van de schappen herkennen en tegen de lichte vloer steken de siloutetten van rennende mensen af. Je passeert een omgevallen rolstoel en hoort een oudere mannenstem 'help help me!" roepen vanaf de grond. Nog versuft van de shok ren je door. Waar is de uitgang? Damnit, die dingen hebben toch altijd van die groene lichtgevende bordjes?!
Dan zie je in de verte de lichtstraal van een deur die opengaat en rent erop af, maar dan WHAM ren je vol tegen iemand op. Je hoort het geluid van brekend plastic, in het licht van de deur zie je een megagrote LCD TV n stukken op de grond liggen. "God damnit spick motherfucker!" klinkt een rauwe mannenstem en een kaalgeschoren blanke trucker met een bouwvakkershemd grijpt je woedend bij je shirt en smijt je tegen de grond, vastberaden om je nog een paar trappen na te geven. "I'll kick your fucking spick ass!"

ps: spick is beledigend voor hispanic
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 11:15 am    Onderwerp: Reageer met quote

@ Juan: Je krijgte een flinke schop in je zij, maar weet jezelf overeind te werken en vlucht tussen de menigte naar buiten. Je rent de besneeuwde parkeerplaats op en je moet je ogen knijpen tegen het felle licht. mensen rennen alle kanten uit. Direct om je heen schreeuwen mensen "Oh my god! Oh my god!" en als je kijkt waar ze heenkijken zie je n de verte een enorme hoge gitzwarte rookwolk borrelend opstijgen naar de blauwe hemel. Een oude pickup truck trekt gierend op en rijdt je bijna ondersteboven. Overal op de parkeerplaats staan auto's met open deuren. Vlakbij je slaat een autodeur dicht en een vrouw rent met ogen vervult van angst langs je heen. Mensen laten hun golfsets en cinema systems uit hun handen vallen, een enkeling rent met een winkelwagentje vol dozen weg. Je fiets? Fuck waar is je fiets?!

Denver outskirts ja.

@ Hadrain: nog voor je iets kunt doen zie je je buurjongen zich door de deur naar buiten wringen. Je maakt de verpakking open en zwengelt de lamp aan. Met het licht van je zaklamp vind je de weg naar de gunracks. Een seccurity guard krabbelt overeind met een bebloed gezicht, een gepanserde glasplaat die voor het gunrack zat ligt op de grond, in het vage licht zie je kogelgaten die het hebben gebroken. De gunrack is leeg, op een jachtgeweer na. Aannemend dat je het meegrijpt zie je de kast met kogels, opengebroken, het slot ligt er kapot naast. Dozen verschillende soorten ammo liggen schots en scheef in de kast. Welke heb je nodig? Dan hoor je achter je een stem "drop that gun motherfucker!' zegt de securityguard. Harlf ineengebogen, zichzelf staande houdend met een hand aan een schap. Zijn andere tegen zijn bebloede hoofd gedrukt.

BerichtGeplaatst: Di Jan 12, 2010 2:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bob Lynad, is oud oorlogsveteraan, lichtelijk verbitterd is woont in Denver Amerika met zijn familie (vrouw en dochter) in Engeland.
45 jaar, brede schouders, blauwe uniform bloes strak onder buikje. Puur uit hobby doet hij aan boksen, andere interesse's rugby en sports met bier op de bank kijken en een poetsen van zijn Toyota landcruiser 100.

Van kolonel naar security guard, saai staat hij op wacht: jonge punks in de gaten te houden. Diefstal van die nieuwe electronica games. Jongeren kunnen ook niets anders meer tegenwoordig.

Dan gebeurt het allemaal.
Hij schudt met zijn zaklamp, tast in het donker, als mensen gaan plunderen is het zijn tijd, her en der duwt hij mensen lichtelijk naar de uitgang onder orders roepend:
"Calm people, no cause for alarm get to the nearest exit."
Hij probeert zijn walkie talkie en als zijn zaklamp het niet doet bergt ie deze op en grijpt naar de gummie knuppel. <stomme punks, mijn winkelcentra proberen te beroven he?!!>

Laatst aangepast door Karma op Do Jan 14, 2010 5:36 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2010 6:42 pm    Onderwerp: Reageer met quote

OOC: even voor de duidelijkheid: Denver ligt in Colorado, in de VS. Men spreekt er engels Smile Karma: jouw personage spreekt dus engels, en kan niet in engeland wonen omdat je dan nooit de andere spelers zou tegenkomen Very Happy
Cool dat je meespeelt!

@Bob: Plotseling realiseer je je dat je in dit soort gevallen geacht wordt de wapen-afdeling te beveiligen! Je voelt tastend je weg naar de gun section. Daar aangekomen zie je in het hele vage licht een aantal figuren met veel geweld proberen een wapenrek open te breken. Je trekt je pistool (het is de states, je hebt als securityguard ook een pistool) en maant ze te stoppen. Dan voel je een klap op de zijkant van je hoofd en zakt ineen. Als je bijkomt is je pistool weg.
Je ligt in een duistere gang, het duizelt je... je ziet iemand langs je lopen en terwijl je langzaam (AUW je hoofd!) overeind komt zie je een schimmig figuur uit de opengebroken wapenkast een wapen pakken. drop that gun motherfucker!' zeg je half verdwaasd...
ooc: personage dat tegenover je staat is het character van V1nce.

@Hadrian: speel jij nog mee?
v1nce
Gast

BerichtGeplaatst: Wo Jan 13, 2010 9:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Voorlopig speel ik even niet mee. Veel plezier. Smile
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Jan 14, 2010 1:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@ Juan: je bedenkt je plotseling dat je goede vriend Bob bij deze WallMart werkt! Je hebt hem net nog gezien tijdens het schoenen shoppen, hij moet dus ergens binnen zijn! Hij heeft een pistool, en weet zich vast raad in deze situatie. Je moet alleen weer terug naar binnen... in het donker... De stroom mensen die naar buiten komt stagneert inmiddels, tenslotte realiseren mensen zich dat toch echt niet alleen het licht uit is gevallen en dat er iets 'groots' en gevaarlijks aan de hand is.

BerichtGeplaatst: Do Jan 14, 2010 5:34 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bob:
grijpend naar het lege holster aan mijn riem, sla ik mezelf voor mijn hoofd: denkt: <Damn, why must police give themselves away with these moronic scentences?>

Ik zet mijn lichaam in beweging, een paar klappen krijg je ook met boxen, en duiizelend kun je de weg wel vinden.
"you move a mussle and your dead, make my day terrorist-punk!"

Bob rent op de jongen met de shotgun af, met de bedoeling zijn arm achter zijn rug omhoog te trekken en in de politiegreep klem tegen het gun rek te zetten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Jan 14, 2010 6:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@bob: lucky you! de terrorist-punk had gelukkig nog geen ammo voor z'n shotgun gevonden, anders was je nu een paar ons over het supermarktpad uitgespreid bonusgehakt geweest. De figuur in het donker heeft in een hand een zaklamp, waarmee hij in je gezicht schijnt. Je weet in een worsteling het geweer vast te grijpen maar de worsteling gaat al snel richting grond. jullie rollebollen door het gangpad: beurtelings klappen gevend en uitdelend. Na een tijdje blijft je tegenstander bewegingloos liggen. You must've knocked him out! je ligt hijgend bovenop het donkere lichaam en hebt de shotgun vast. zijn zaklamp, die nog steeds schijnt, ligt enkele meters ver in het pad. Waar is je pistool? je ziet dat het licht van je zaklamp schijnt op een plaat gewapend glas met kogelgaten erin die op de grond ligt.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2010 9:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

ooc: was aan het wachten tot BOB weer reageerde Smile Maar we spelen wel gewoon zo door. Ga ervan uit dat bob niet meer meedoen? Heb ik nu in elk geval twee NPC's Very Happy

@ Juan: in de hal van de wallmart is het inmiddels een stuk stiller geworden. Een oude man duwt een karretje vol blikken kattenvoer langs je naar buiten.
Je hoort ergens in de verte ' drop that gun motherfucker', het klinkt als Bob!
Tastend vind je je weg door het donker, afgaand op het geluid van een worsteling. Je komt dichterbij als het geluid verstomt. Je ziet het licht van een zaklamp heen en weer schijnen over de grond. Je kijkt om het hoekje van het schap en ziet een in donkere figuur staan met een zaklamp in een hand, een shotgun in de andere... op de grond ligt een roerloze gedaante. je kunt bij de staande figuur net de vorm van een petje onderscheiden...
een moment slaat de schrik je om het hard: is het die redneck van net? Dan
wordt de straal licht op je gezich gericht. "Juan, is that you?!" zegt de vriendelijke stem van Bob.

Laatst aangepast door Thekkur op Di Jan 19, 2010 11:22 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN Messenger
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Jan 19, 2010 11:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

@Juan: 'I dunno what it is with these people son. Some of em godmn basterds 've stolen the guns outta these racks. Nearly killed me. It's gonna be a war out there! But not this one! This one's gonna go to jail!"
Hij schijnt op het zwaar ademende lichaam op de grond, in het licht van de zaklamp zie je dat het je vriendelijke buurman Hadrian is! De man is een wapen freak, altijd bezig met zelfverdedigingssporten en overlevingstactis. Het is een goede kerel, hij geeft je regelmatig een hele lading canned food dat bijna over de datum is "Got to keep the supplies fresh!" Je herinnert je een gesprek met hem over 'de laatste oorlog' die hij voorspelde. Iets met atoomwapens enzo. "I'll be prepared though." zei hij "And I hope the blast- and it's gonna be there I swear you- will wipe all rascist scum from the face of the earth!" Nu ligt hij daar op de grond, een straaltje bloed sijpelt uit z'n neus.

Bob zegt, terwijl hij de shotgun laadt met een paar kogels uit het kastje."No son, I aint got any famly in Denver. My wife -blessh er heart- and my daugter live in the south of the UK."
" uhhh...." hoor je vanaf de grond, Bob schijnt met z'n zaklamp en je ziet hoe Hadrian zich op probeert te richten. Bob wil al op hem afstappen om hem een klap met de kolf van het geweer te geven.

ps: ben maar in het nederlands blijven schrijven met engelse tekst... tenslotte ben ik een nederlander en de karakters amerikaans Wink
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Jan 20, 2010 12:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bob zegt "Get that thief some first aid? He can get some at the police station. He's gonna get there, even if I've got to drive him there myself." Hij hurkt naast jullie neer en kijkt naar de hoofdwond. "What are you, a medical expert or something? He'll probably be allright. I've seen worse in the war. Help me get him up will you?" Bob wil Hadrian onder een schouder grijpen om hem overeind te hijsen. "Don't call me that, I aint like em rednecks. I'm just doing my job here." Hadrian mompelt 'We've gotta get to the basement... before...the... fallout..."
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Jan 26, 2010 11:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bob kijkt je glazig aan. Dan lijkt hem ook iets te dagen "An A bomb? How do you know?" je omschrijft wat je buiten zag. Bob schrikt als hij het hoort. Hij stemt in een veilig heenkomen te zoeken. Bob weet de weg naar de kelder. Daar is de personeelskantine. Het is stikdonker en alles is in een haast achtegelaten. Jullie leggen Hadrian op een bank in de personeelskantine. Daarna verzamelen jullie in aller ijl een hoop voedsel, water in flessen en andere nuttige zaken, o.a. Jodium, dat weet bob nog uit zijn legertijd. Dan sluiten jullie de stalen kelderdeur af met een barricade. Al met al kost het zo'n 45 minuten om je in de kelder terug te trekken. In de tussentijd wordt het aan zienlijk warmer in de supermarkt, tot de zweetdruppels langs jullie gezicht parelen. Hadrian lijkt een beetje te herstellen.

Uren verstrijken. Batterijen doen het niet, het enige dat werkt is de opwindbare radio. De FM ontvanger geeft alleen ruis. Buiten horen jullie gekraak als van uitzettend metaal, een spookachtig geluid.
Hadrian praat nog verward. Hij lijkt een zware hersenschudding te hebben gehad. Toch kunnen jullie uit zijn verhalen opmaken: na een atoomexplosie volgt een 'fallout' in een bepaalde radius, afhankelijk van de zwaarte van de bom. Radioactiefgeladen stofdeeljes (vaak gloeiend heet) dalen neer in dat gebied. Levensgevaarlijk. Hij omschrijft de gevolgen van radiation sickness die optreden na blootstelling aan directe straling of fallout. (misselijkheid, verminderd zicht, verminderd bewustzijn, dood). Angstig wachten jullie af of de symptomen zich voordoen.

Wat speelt er zich buiten af? Hoe is het met jullie familie? Bob vertelt over zijn tijd in vietnam en de tijd erna, toen iedereen bang was voor een massale kernoorlog. Nu schijnt er toch nog zoiets te zijn voorgevallen. Maar wat???
Jullie verliezen het besef van tijd, zittend in het donker. Horloges werken niet meer.
Hadrian is weggedommelt.
Bob zegt, vanuit het stikdonker "I've had it here. It's no use waiting any longer! If we're gonna die from radiation sickness we'll be dead anyhow. That radiation will last at least a couple of months and we won't have anough food for that time! We've gotta get outta here! My car is in the parking lot. We should get to the NORAD defense base up in the mountains. I know a couple of guys who work there. Are you with me?"
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Jan 27, 2010 10:16 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Als bob de deur heeft geopend waait een wolk stof en rommel de kantine binnen. Door het stof heen zie je daglicht van boven komen. Bob stapt de stofwolken in en je ziet hem al snel niet meer, behalve een straal licht die af en toe omhoog schijnt van zijn zaklamp. De stof slaat op je longen, je verbergt je mond achter een doek. Stof dringt je neusgaten oren en ogen binnen. Je tuurt met geknepen ogen naar buiten en merkt op dat de hal er nog staat, alleen is verderop een groot stuk van het metalen dak ingestort, waardoor je een flets licht ziet schijnen. Je hoort het kraken van metaal, als onder een zware last.
Dan hoor je een akelig geluid van schurend en buigend metaal en met donderend geraas stort nog een deel van de dakplaten in. Een enorme stofwolk komt daarbij de wallmart binnenrollen. Je duikt weg, de trap af en de kantine in.
Als je de deuren sluit kom je misschien nooit meer levend naar buiten als het dak instort! Als je naar buiten probeert te komen zul je echter misschien bedolven worden onder het puint! De dakplate nkraken vervaarlijk... Dan duikt Bob op, rochelend en proestend, volledig bedekt met as. "AHUCHHUCH! We've gotta get outta here! The place is gonna collapse!!! I know where the exit is" Vanuit de kantine hoor je Hadrian roepen 'Help help! Uche uche! Where are you guys!?!!"
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 2:24 am    Onderwerp: Reageer met quote

Door de dikke stofwolken vind je al na enkele seconden Hadrian. Hij staat wankel, met een hand tegen de muur. "We've gotta get outta here!" zegt hij.
"Please help me! The supllies, we need the supllies!" Hij probeert spullen bij elkaar te graaien.
Vanuit de deuropening klinkt de barse stem van de kolonel: "GO GO GO! We don't have any time to lose, the roof is collapsing!!!" en als om zijn woorden kracht bij te zetten klinkt een donderend geraas in de hal.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Jan 28, 2010 2:28 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Bob schreeuwt "We've got to go NOW! Hurry!!!" En schijnt met de zaklamp door het stof in jullie richting. Hadrian loopt langzaam, je moet hem constant ondersteunen. Dan klinkt opnieuw het krakende scheurende geluid van metaal en een nieuwe stofgolf komt de trap af rollen.Je mond is droog en je kunt nauwelijks zien, je ogen steken. Je trekt aan Hadrians arm om hem in godesnaam sneller vooruit te krijgen. "Hurry!!! The roof above me is starting to bend! Leave the thief!!!" roept Bob
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Ma Feb 08, 2010 11:53 pm    Onderwerp: Reageer met quote

*CRUSHHHH* met donderend geraas stort de hal achter je ineen terwijl je happend naar adem de parkeerplaats oprent. De grond is bedekt met een dikke laag as, de lucht is grauw en onheilspellend donker. De zon is nauwelijks zichtbaar door een mistige waas. Het sneeuwt warme grijze vlokken as die verkruimelen zodra ze je raken. Dan klinkt plotseling het geronk van een heftige diesel En door de asregen zie je een pickup staan een eindje verder. Hadrian, hij ligt onder het puin! Misschien is hij te redden! Je adem piept en je toch voelt als een lap leer in je mond. Je voelt de neiging om te braken en je huid voelt warm aan.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 8:46 am    Onderwerp: Reageer met quote

Nadat je ineenstort raak je een moment helemaal de weg kwijt. Tot een oerinstinct bovenkomt: als je hier blijft liggen ben je zeker ten dode opgeschreven! Je krabbelt overeind, wonderbaarlijk genoeg vind je je tasje. Net op het moment dat je je met veel moeite weet op te richten hoor je een stem vlakbij. Je draait je om en door de tranen en asregen zie je een schim op een meter of 20 afstand staan. De schim zwaait naar je, staat naast het silouet van een oudepickuptruck " hey boy, over here!"
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Feb 09, 2010 9:58 pm    Onderwerp: Reageer met quote

De andere persoon stapt in: het is Bob. Het is alsof een dikke laag sneeuw op de voorruit ligt, met een deel dat weggeveegt is. Bob kijkt je een moment aan. "I'm sorry, but don't count on that lthief still being alive son. Can you navigate? i need to concentrate on driving in this mess, there's a map under the front seat." De oude pickup schokt een paar keer bij het starten "comon you son of a b*tch!" en zet zich ronkend in bewegeing. Bob lijkt ijskoud. een dikke koek bloed kleeft aan de zijkant van z'n hoofd. Julle beginnen net wat vaart te maken als een deel van de as vooruitglijdt en volledig het zicht belemmert op het moment dat Bob remt voor een shimmige figuur dat de weg oversteekt. BLAM, de auto lijkt iets te raken. "Son of a b*tch" Zegt bob en hij wil uitstappen. Net op dat moment zie je een vreemd mismaakte figuur uit de asregen naar voren stappen. Gezicht in een bloederige massa een verkrampte houdeing, een honkbalknuppel in de hand. "Roaaa!" de figuur.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2010 8:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Bob weet met veel moeite de auto achteruit te rijden. De figuur haalt uit naar de zijruit en slaat hem in barsten, waardoor zowel door de zijruit als door de voorruit niets meer te zien is! "Quit fidling with the radio, do something about my vision!" zegt bob. De dikke laag as op de voorruit gaat niet weg met de ruitenwissers. Een Harde klap op de achterruit en hij breekt in stukken. Bob zet de auto in z'n vooruit en rijdt lukraak naar voren, rijdt ergens overheen. De radio is dood volledig dood.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Feb 10, 2010 5:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Aargh uche uche!!!" roept Bob als een dikke wolk stof de auto inwaait. BWAM de auto komt tot stilstand tegen een telefoonpaal, je wordt half op de motorkap geslingerd. De motor is uitgevallen, er s een doodse gedempte stilte om je heen. Dan klinkt niet ver van je vandaan geschreeuw en je ziet schimmen uit verschillende door de mist naar de atuo rennen "Help help! hoor je. Je voelt de zoute smaak van bloed. De motorkap is ingedeukt en Bob start hoestend en proestend de auto en rijdt achteruit en geeft daarna weer gas vooruit. As waait door de voorruit naar binnen terwijl jullie door de straten ploegen. Achter jullie een enorme stofwolk die de schimmen onzichtbaar maakt. "Whereto?!" vraagt Bob. Hij rijdt alsof hij dronken is. Her en der staan auto's langs de kant van de weg. Sommigen op opritten met open deuren, anderen midden op de weg. Jullie zien geen rijdende auto's.
Waar de hell ben je? Wacht eens even... je lijkt de bank te herkennen die bij je familie om de hoek zit!
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2010 12:30 am    Onderwerp: Reageer met quote

De auto komt tot stilstand in een grote wolk as. Je springt eruit, en rent de porch op van het huis waar de familie woont. Dan pas zie je dat vagelijk zichtbaar door de dichte stofwolken menselijke silouetten in een rechte lijn over de weg aan komen lopen.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2010 4:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Je broers oude convertible staat in de open garage. Bob: "someone's coming!"
De rij siloutten nadert langzaam... er gaat iets dreigends vanuit... dan zie je een met een woosh een grote benzinevlam naar voren spuiten in de richting van de pickup van Bob, en nog een vanaf een ander siouet. WAT?! zijn ze gek geworden?!! Bob weet net op tijd weg te duiken, zijn auto staat in een klap in lichterlaaie.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Feb 27, 2010 11:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

goddank,je vind de sleutel! Bob komt aangerend, in zijn hand je plastic tas met groceries. "They're fucking mad!" roept hij. Zijn truck explodeert met een doffe knal, gedempt door de dikke aswolken. "Let's get the fuck outta here!"
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2

Ga naar: