Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

speler zoekt groep in Groningen

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Koromo
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 11:30 am    Onderwerp: speler zoekt groep in Groningen Reageer met quote

hoi

ik zoek een groep in Groningen. ik heb ervaring met het donkere oog, engel en met het song of ice and fire rpg. maar ik ben ook heel nieuwsgierig op andere systemen! Smile
tijd heb ik vooral tussen maandag en donderdag, maar af en toe ook aan het weekend.

mischien nog iets over mij: ik ben 25 en student in Oldenburg(Duitsland) maar voor de volgende 10 maanden werk ik hier als taalassistent voor duits aan een school.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Sep 02, 2010 12:11 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Hoi Koromo, welkom op het forum! Zoals je misschien gemerkt had wordt dit forum vooral bezocht door rpg-ers uit regio zuid hollane. Je bent de meest noordelijke bezoeker tot nu toe! Smile
Het is dus afwachten of je snel een reactie zal krijgen op je oproep, maar wie weet! Succes in elk geval met het zoeken!
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: