Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

One on One RPG - DM Thekkur

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 3:40 pm    Onderwerp: One on One RPG - DM Thekkur Reageer met quote

Dit wordt de eerste one on one RPG van dit forum. Het principe is simpel; Ik ben de DM, de eerste die zich aanmeldt is de enige speler. Het doel: character (en wereld) ontwikkeling, zonder dat je rekening hoeft te houden met partymembers.

Als je wilt meespelen, post dan een characteromschrijving als reply.
Dit kan ieder character zijn dat je wilt, maar geef je personage duidelijke doelen. Ik heb geen behoefte aan een 1on1 sessie met een speler die graag een winkel in naaimachineartikelen in een landelijk dorpje wil beginnen, en op die manier oud wil worden.

Backgrounds als 'dorp aangevallen door orcs, familie dood, WRAAK!' zijn banned.

Setting: Ethannion.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Wo Dec 08, 2004 5:26 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik zou graag een jonge man uit een arm gezin willen spelen dat vecht voor zijn bestaan en door een uitgespeelde dramatische ontwikkeling zich ontwikkeld tot een volksheld. Als je dit aanspreekt kan ik het beter uitwerken. Ik wou het zeer langzaam ontwikkelen. En echt beginnen als een appelstelend straat jochie met een oud rostig mes van zijn groot vader om zich te verdedigem tegen straat bendes en misschien doorwerken naar een leider van een bende of een schild knaap.

of misschien wel meer als we noch verder er in spelen.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Do Dec 09, 2004 3:12 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik woon bij mijn moeder, bij iedereen bekend als Mama in een twee kamer woning samen met mijn 11 broertjes en 7 zusjes. Ik ben ,op mijn zus Bewanga na, de oudste.
We slapen en koken met ze allen in dezelfde kamer. In de andere kamer voorspelt mijn moeder de toekomst voor een kopperstuk. Een dikke, minder arme, koopman heeft al jaren een oogje op haar maar sinds mijn vader is gestorven aan ondervoeding en verschillende ziektes wil ze niks meer met mannen te maken hebben, iniedergeval zolang ze nog rouwt.
Ik ben nu bijna 16 jaren oud en zwerf en bedel al zo lang ik me kan herineren op straat samen met Rarnamon, een dikkig straat jongetje genoemd naar de beroemde held (zo als zo veel jongetjes)
Hij heeft helemaal niks heldhaftigs over zich en ik heb hem al vaker moeten beschermen tegen kleine groepjes straat schoffies. De meeste van mijn broertjes steunen mij al. Enkele jongens uit mijn straat kijken tegen me op omdat ik voor mezelf opkom en steunen mij als het er op aankomt. Waar ik anders in ben als de meeste jongens is dat ik niet al te brutaal ben en verlegen in de buurt van meisjes.
Ik heb van mijn opa, een oude man die net buiten de wijk woont onder een brug in een zelfgemaakt hutje een roestig mes gekregen met een lang lemmet waar ik mezelf goed mee kan verdedigen. Ik heb ook al jaren een slinger die ook eens heb gebouwd van een gestolen varkensblaas. maar ik ben er niet echt handig mee. Door mijn vochtige slaapplek heb ik een zwak been die soms opspeelt, vooral als ik probeer te rennen. Verder ben ik erg vatbaar voor ziektes en heb meer eten nodig als de meeste mensen om fit te blijven.
Ik kan net als de meeste straatjochies me redelijk verstoppen en uit de buurt houden van de wet. Ik heb ook wel eens bij bendes geholpen bij inbraken, waar ik erg werd gewaardeerd vanwege mijn kleine bouw en lenigheid die ervoor zorgde dat ik door kleine raampjes kon. Maar omdat ik zo slecht ren ben ik een keer opgepakt en wil geen bende me nu nog hebben. Ook omdat ik altijd meer voor mezelf eisste als de meeste mensen.
tegenwooridg jat ik eten op de markt en snij ik af en toe een beurs en probeer mijn familie te voeden en te beschermen.

dit lijkt me een goed begin.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Do Dec 09, 2004 4:45 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ben ik nog vergeten me naam er bij te zetten.
oliver twist Wink
nee.
Branimir
naar de vorige stadsheer die erg populair was bij het volk omdat hij een nobele was van een lage afkomst die zich omhoog heeft gewerkt met moord, aantrouwen, verraad enz.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2004 1:14 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik wil iets veranderen. Ik wil niet over verlegen zijn bij meisje maar meer een charmeur. Maar door mijn gestrompel door mijn slechte been en mijn onverzorgde uiterlijk schrikik veel meidjes af. Behalve die op wilde kerels vallen. Ook word ik nogal 'verteerd' door passie. met andere woorden; ik heb een grootte behoefte aan liefde en aandacht van het andere geslacht. En brengt de nacht niet alleen door als het even kan.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Dec 14, 2004 9:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha, je speelt een character dat beantwoord aan je eigen behoeften? Wink

Ik zit ff krap in de tijd, heb al nauwelijks tijd voor de decoupage (schiet voor geen meter op) en ben nu bijvoorbeeld nog op mijn stage na een dagje tv maken. Nu nog 2 uur naar huis reizen ://
Killerbee
Ridder

BerichtGeplaatst: Do Feb 10, 2005 5:25 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hmmm deze rpg schiet ook niet echt op zie ik.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: