Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ben Verhuisd, RPG van af nu in Berlijn :)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG algemeen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2012 10:18 am    Onderwerp: Ben Verhuisd, RPG van af nu in Berlijn :) Reageer met quote

Effe een headsup mogen er weer mensen komen die in Den Haag willen RPGen. Ik ga voor paar maanden en mogelijk paar jaar in Berlijn wonen. Lang verhaal. Maar eerst werd ik verliefd op stad, toen op Duits meisje, toen vroeg meisje of met haar wilde samen wonen. Dit alles binnen een week ha ha! Mijn wens om hier te wonen staat los van die relatie overigens.

Meer RPG gerelateerd. Er zijn hier zat, grote RPG winkels, vlakbij mijn nieuwe huis waar van ik morgen sleutels krijg. Ik ga daar zeker kijken enhopelijk gamen. Krijg indruk dat RPG nog altijd groot is in DUI, zoals alles eigenlijk hier groots is. Misschien moet ik toch eens ODM gaan leren ha ha! Is goed voor mijn Duits. Iemand nog tips/DVDs/torrents/woordenboekjes om zsm (veel beter) Duits te leren?

Wellicht speel ik nog wel eens een one of in NL, bijv. als ik binnenkort paad daagjes er ben om wat spullen te halen en dingen te regelen. Laters en Game on! Smile
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2012 10:55 am    Onderwerp: Reageer met quote

Cool man, mooie volgende stap. Viel Spass!

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Di Jul 31, 2012 8:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Berlijn - lang geleden (zelfs toen de muur er nog stond) een paar keer geweest, geweldige stad!

Duits leren? DSA spelen!

Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2012 8:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

had dit topic even gemist! wat een snelle stap man! Smile ben je inmiddels al verhuisd?
Rogier
de Grote

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2012 11:49 am    Onderwerp: Reageer met quote

Thekkur schreef:
had dit topic even gemist! wat een snelle stap man! :) ben je inmiddels al verhuisd?

Volgens mij is V1nce in die tussentijd al weer terug, heen en terug geweest met 180 km / uur over Die Deutsche Autobahn!
Naar boven
Rogier
de Grote

BerichtGeplaatst: Vr Aug 03, 2012 11:51 am    Onderwerp: Reageer met quote

Wijlen Fandath Ryne schreef:
Duits leren? DSA spelen!

Nou ja, Duits leren: geen enkele SOMS speler die ook maar ooit in die DSA boeken kijkt.
Naar boven
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2012 3:14 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt gaaf, ik heb ook al leuke verhalen gehoord over Berlijn. Lijkt me ook inderdaad een stad voor jou met de actieve 'underground' scene.
Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Aug 04, 2012 10:22 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik woon al de Facto in Berlijn (samen). Maar ben nu paar daagjes in nl (vertrek aanstaande Woe ochtend). Ben hier puur om fiets, wat gereedschap, gitaar en kleren te halen en om kamer onder te verhuren. Dat is allemaal zo goed als geregeld nu. Daarna ga ik sowieso 2 maanden in Berlijn zitten en daar na kijk ik wel weer verder. Zou kunnen dat het op paar jaar uitdraait of dat ik terug kom. Smile

Snel. Idd. Maar dat gemuts en gedroom en "ooit zal ik" heb ik beetje afgeleerd in berlijn. Heb daar gezien en ervaren dat het ook heel anders kan. Wil iets minder Kaas en meer Currywurst zijn... ;-P
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG algemeen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: