Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Party gezocht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT DEN HAAG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Bossie
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Wo Aug 21, 2013 1:08 am    Onderwerp: Party gezocht Reageer met quote

hoi

wij zijn 2 beginnende spelers uit omgeving zeeland die opzoek zijn naar een groep / GM voor Pathfinder

zelf zijn we goed gemotiveerd om tog wel 3/4 x in de maand te spelen Smile

Mvg

Rory en Fabian
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Wo Aug 21, 2013 5:57 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Tof dat jullie beginnen/verder gaan met RPG! Smile Om meeste kans te maken op respons, is wel handig om aan te geven in welke omgeving van Zeeland, en als je voorkeur hebt voor stijl van RPG spelen (Hack & Slash, Roleplaying, High Fantasy etc) en misschien ook jullie leeftijd. Ook zou ik je zeker aanraden om te kijken voor advertentie of spelers in de gamewinkel die dichtste bij jullie huis is! Immers Zeeland en Den Haag zijn niet om de hoek. Zelf een advertentie plaatsen in winkel kan ook een uitkomst zijn.

Veel plezier met gamen. Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Aug 21, 2013 7:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op het forum! Er komen niet heel veel zeeuwen op het forum, maar wie weet dat jullie net geluk hebben. Het loont ook de moeite om op oudere berichten te reageren als jullie het geen bezwaar vinden om naar Rotterdam of verder te reizen.
Neanie
Koning

BerichtGeplaatst: Do Aug 22, 2013 8:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb momenteel in mijn groep wat net geen zeeuwen zitten, zou ze eens langs kunnen sturen of ze nog ergens in andere groepen plek weten. Maar ook dan denk ik dat het antwoord op de vraag over leeftijden etc misschien wel interessant kan zijn voor hun.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Aug 24, 2013 1:04 am    Onderwerp: Reageer met quote

Oja, Dordt ligt natuurlijk ook bijna in Zeeland! Hoe kon in de delegatie van het gilde daar nu vergeten Smile
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT DEN HAAG Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: