Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Her (Film)

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Zo Jan 26, 2014 9:07 pm    Onderwerp: Her (Film) Reageer met quote

Zeer originele Sci Fi film over een man die een relatie krijgt met een Operating System/AI. Werkelijk mooi gefilmd, speelt zich af in near future world die erg geloofwaardig is. Bijzonder gebruik van kleur, design en licht en gaat over vrij grote themas zoals liefde, wat menselijkheid is, zin van leven en meer. Krijgt overal zeer goede kritieken. Kijken waard, vooral leuk met je date of als je in een iets meer dromerige of filosofische bui bent.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Ma Jan 27, 2014 12:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hij staat hoog bovenaan mijn to watch list. Heb je hem gedownload? Is gedraaid door een nederlandse cameraman die het nogal gemaakt heeft in the bussiness. Hoyte van Hoytema heet hij, heeft ook Let the right one in en the fighter gedraaid, en Tinker Tailor Soldier Spy. Werkt nu aan de nieuwe film van Christopher Noland; Interstellar. Bijzondere is dat hij altijd op film draait, maar dit zijn eerste digitale project is.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Jan 28, 2014 9:13 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Gedownload. Ben erg benieuwd wat je er van vind! Leek me op een of andere manier een film die jij best goed maar niet geweldig zou vinden, maar ik kan me schromelijk vergissen. Laat maar horen als je gekeken hebt! Smile

Tinker Tailor moet ik nog kijken heb hem op schijf. Die andere twee zijn toch wel een paar van mijn favo films van de laatste jaren. Vooral omdat ze geniale acteer momenten hebben en erg originele onderwerpen. The Fighter is toch een boksbiopic die beter en boeiender is dan alle anderen. Kan zich zelfs meten met raging bull. Heb jij overigens de US remake van Let The Right one in gezien? Vond je er van?
Naar boven
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2014 9:08 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik vermijd remakes van films en series die ik heel tof vind (Carrie, Let the Right on in, Forbrydelsen). Dus ik kan er niks over zeggen. Smile
Tinker Tailor is supermooi gedraaid, de reden dat ik weer naar school ben gegaan. Toen ik die in de bios zag dacht ik; dit niveau ga ik never nooit niet halen als ik maar blijf aanmodderen.

Ik vind Raging Bulll toch altijd nog beter dan The Fighter.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Wo Jan 29, 2014 9:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik twijfel. Raging bull is kwa filmmaking zeker mooier/beter gemaakt. Maar soms ook langdradiger en met ruim 2 uur soms heel even een kort saai stukje, wellicht ook omdat die al 34! jaar oud is. The fighter heeft niet een hoofdrol speler van Caliber Deniro maar wel een supporting acteur even goed of beter als Pesci, Bale. Verveelt eigenlijk geen moment en je krijgt bewondering voor de real life mensen waarop gebaseerd is ipv walging zoals bij Raging Bull. Maar goed, beidde juweeltjes, alleen op andere manier! Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: