Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Giga groot Magic Tournooi + Asscracks

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 12:12 am    Onderwerp: Giga groot Magic Tournooi + Asscracks Reageer met quote

http://imgur.com/a/SjcgE#xhhiSYi

Op een of andere manier vind ik deze 16 fotos tegelijkertijd hilarisch, deprimerend, hoopgevend, ontroerend en onsmakelijk. Bonuspunten voor wie het enige meisje op de fotos kan ontdekken. Fotos zijn gemaakt op Grand Prix Richmond tournooi.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 2:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahaha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Di Mrt 11, 2014 2:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Het is zeker een goede vondst en grappig gemaakt! Smile Maar kreeg jij ook niet een "sinking feeling in the pit of your stomach"...? Als ik kijk naar die dudes onder het neonlicht, hoe ze er bij lopen en hun fysieke gesteldheid en als ik me voorstel hoe hun levens wellicht zijn,... Anderzijds, ze hebben lol (sommige glimlachen breed op de fotos) een hobby en genoeg medestanders.
Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 21, 2014 9:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Kwam deze vandaag tegen op Frontpage van Reddit. Apart aangezien er juist veel MTG spelers op Reddit zitten. Mijn ervaringen vallen mee, de paar keer dat ik aanwezig was bij MTG events vond ik de mensen die er waren voor vrij groot deel wel voldoen aan het stereotype kwa uiterlijk, maar het is niet dat ik de winkel uit moest vluchtten door stank of zo.
Naar boven
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 21, 2014 11:08 am    Onderwerp: Reageer met quote

ik geloof dat deze mensen wel voorkomen. Maar het is (zeker in europa) redelijk zeldzaam. Ik heb in mijn leven letterlijk maar een iemand gekend die zo een extreem overgewicht had en steeds in de magic winkel rondliep en vervelend doet. Best veel magic spelers zijn studenten en juppies op het moment. En er zitten heel veel aardige, slimme en grappige mensen tussen. En voor diegene die wel nergens thuis zijn, sociaal raar en t niet zo snappen, fijn voor ze dat ze in elk geval nog een mooie hobbie hebben en een plek waar ze (soort van) welkom zijn.

Oh ja, wat wel een grappige speler was was Peter de alcholistische postbode die altijd heel erg boos was als ie verloor (wat altijd gebeurde)
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 21, 2014 1:02 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Misschien is het idd een verschil NL vs US. Immers NLers hebben altijd iets gehad met reinheid en poetsen. Het lijkt er idd op alsof stank in NL zelden voorkomt maar in US echt bij alle MTG events is en ook bij behoorlijk veel RPGers. Van die 100+ NL rpgers die jij en ik aan tafel hebben gehad of langs zijn gelopen kan ik me er niet een herrineren waar door ik meteen aan overjarige Brie kaas moet denken.

Socially Awkard Penguin klopt wel. Bij alle MTG shops waar ik naar binnen liep leek! minstends de helft in die categorie te vallen, maar idd., facking cool dat ze een plek en hobby hebben. Ergens is het ook wel grappig, ik was maand of 4 geleden gameshop binnen gelopen met een vriendin (nogal opvallend uiterlijk en achteraf erg vervelend ha ha). Er zaten 15 dudes MTG te spelen, volgens mij hadden ze niet vreemder gekeken als ik met Bigfoot was binnen gelopen.... Jammer want dat schrikt vrouwen wel af, die lopen misschien een keer binnen en dan nooit meer. Als tiener was ik veel meer SAP en hoewel ik niet echt veel in RPG shops rond hing vond ik als ik er wel kwam het toch altijd een fijne sfeer waar je kon chillen en fijn nerden of rondsnuffelen! Overigens heeft die dude van de asscracks een 18 maanden ban gekregen voor alle MTG toernoeien van Wizards. Vind ik eigenlijk ook wel bullshit of op ze minsts te lang. Maar goed, het is een product en schade aan de reputatie van dat product betekend mogelijk minder winst.

Zo iemand als die Peter is juist een aanwinst! Smile Een mooi verhaal of leuke weirdo is altijd mooi meegenomen.
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: