Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Queen tribute show

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Zo Mei 03, 2015 11:19 pm    Onderwerp: Queen tribute show Reageer met quote

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/NS/20150429/NS_NS-23_150429_1.pdf

Zaterdag naartoe geweest in Schiedam. Was erg leuk en spectaculair. Het is natuurlijk een beetje jeugdsentiment, maar verder echt een aanrader voor eventuele Queen-fans.

En, wel heel toevallig (of misschien ook juist weer niet): ik kwam een vroegere speler van De Morgenster tegen. Niemand minder dan de legendarische Karaganda!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Vincere
ir.

BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2015 7:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Goh Paul, ik had jou nooit als Queen-fan gezien! Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik sowieso niet echt zou weten wat jouw muzieksmaak is. Wink

Dulce et decorum est pro alea mori.
Naar boven
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2015 10:59 am    Onderwerp: Reageer met quote

Het was eigenlijk vooral mijn zus die er gek op was, en ik had haar dan ook uitgenodigd. Zelf ben ik verre van muzikaal en ik heb ook helemaal geen gevoel voor ritme. Maar ik vond dit wel erg leuk, en natuurlijk heel herkenbaar. Het was dan ook niet zo vreemd dat het publiek vele generatiegenoten telde.

Naar boven
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2015 6:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Klinkt leuk. Ben ook erg benieuwd naar die Mercury biopic als de ooit van de grond komt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
peter van oijen
Schandknaap

BerichtGeplaatst: Vr Mei 08, 2015 8:17 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja was inderdaad heel leuk. En je komt er nog eens oude bekende tegen Cool
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Tarmba
Ridder

BerichtGeplaatst: Za Mei 30, 2015 10:06 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jij Peet bij een Queen Tribute ?
Hahahaha weird ..... Ik was paar maanden geleden bij RObby Valentine's Queen Tribute in Cappelle a/d IJssel
Als ik geweten had dat jij dit soort dingen goed vond had ik een extra kaartje genomen :-P

Bij de weg Robby heeft twee cds met Queen spul opgenomen die echt de moeite waard zijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Wilde media Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: