Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

GEVRAAGD: iemand Miniatures te koop?

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De Grote Marthal
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Ma Mei 04, 2015 10:43 pm    Onderwerp: GEVRAAGD: iemand Miniatures te koop? Reageer met quote

Ik zoek 7 a 25 van de meest iconische PC miniatures, dwarf, elf, fighter, thief, priest, barbarian etc etc.

Metaal is mooist maar plastic is ook prima.

Al geverfd is ook ok.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Di Mei 05, 2015 10:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Carlo (dragonraper) maakte ze vroeger zelf. Ik weet niet of hij dat nog doet.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Wo Mei 06, 2015 12:17 am    Onderwerp: Reageer met quote

Echt? Hoe? Prints en plat of echt 3D? Anyway, als je dit leest en je hebt wat te koop Carlo... Smile
Naar boven
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Do Mei 07, 2015 8:32 pm    Onderwerp: Mini,s Reageer met quote

Ik heb er vreselijk veel,en een hoop dubbele nou ja dubbel :zeg maar 20 dubbel.dus ja hoor ik heb wel wat voor je.groenten van carlo.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Vr Mei 08, 2015 12:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Tof! Dankjewel. Heb je een link naar foto(s) misschien? Smile
Naar boven
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Vr Mei 08, 2015 6:41 am    Onderwerp: Mini,s Reageer met quote

Nee,ik heb geen foto,s van afzonderlijke mini,s,zoveel terabyte heb ik niet beschikbaar.je kan ze hier komen uitzoeken.groenten van carlo.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2015 1:56 am    Onderwerp: Reageer met quote

Zou ik heel graag willen, maar,.. woon in Berlijn. Misschien zou je een selectie voor me kunnen maken. Ik kan je de porto en kosten natuurlijk vtv overmaken! Smile

Het zijn dus fantasy minis van metaal die jezelf gegoten hebt of...?
Naar boven
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2015 11:43 am    Onderwerp: Mini,s Reageer met quote

Oww,so weit weg,aber warum schauen sie nicht mal herum,fur eine fantasy laden in berlin.es gibt einige davon.grusse von carlo.
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2015 11:48 am    Onderwerp: Mini,s Reageer met quote

Nou, de mini,s die ik zelf maak zijn meer voor wargaming gedacht,niet zozeer voor RPG gebruik.heb er wel wat van natuurlijk,maar dat zijn meestal modellen die uitzonderlijk moeilijk te krijg zijn.en waar ik er veel van nodig heb.een gietmal maken die minstens 100 keer meegaat is nogaltijd prijzig.ik heb natuurlijk bakken vol met D&D en pathfinder mini,s die al beschilderd zijn.groenten van carlo.
v1nce
Kinderei

BerichtGeplaatst: Za Mei 09, 2015 12:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik koop ze niet nieuw in de winkel omdat minis echt nogal duur zijn nieuw. Daar naast, ik heb weinig talent of tijd voor het schilderen er van, dus als ik die stap (deels) kan overslaan,.. prima! Hoe dan ook, zou graag 25 stuks van je kopen denk ik.

Heb het liefst minis van metaal, al geschilderd is alleen maar beter. Maar ik ben flexibel uiteraard. Smile Ben al lang super blij en dankbaar als je me kan helpen! En als je een selectie voor me zou kunnen maken, heb ik volledig vertrouwen in.

Ik zoek de minis die de meest standaard tropes en PC types het meest duidelijk uitbeelden: Thief, fighter, hobbit, elf, barbarian, dwarf, human, sorcerer, dude in platemail en in chainmail, een of twee vrouwelijke minis etc etc kunnen uitbeelden en dan dus een paar varianten er van. Immers komt vaak voor dat je met twee fighters of twee dwarves or elfs rond de tafel zit. Het is puur voor herkenbare PCs (Classes/types) op de battlemat snel te kunnen herkennen niet om de meest mooie, ultieme, precies kloppende mini voor ieder van mijn spelers PCs te verzorgen, die mogen ze lekker zelf kopen haha!
Thanks! Smile
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> De Grote Marthal Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: