Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

The Lone Wolf Adventure Game

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT DEN HAAG
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
TomdeHaan
Horige

BerichtGeplaatst: Wo Mei 13, 2015 12:34 pm    Onderwerp: The Lone Wolf Adventure Game Reageer met quote

Hallo allemaal,

Ik ben nieuwe in de RPG scene, maar heb sinds kort LWAG gekocht. Aangezien ik verder niemand ken die ook geinstresseerd is om te spelen, hoop ik hier mensen te kunnen vinden.

Lone Wolf Adventure Game is een spel dat heel erg toegangkelijk is voor mensen die voor het eerst een Tabletop Adventure game gaan spelen. Ook voor een DM is het makkelijk om te beginnen.

Ik zou graag, of willen aanschuiven bij een groep die net gaat beginnen, of zelf een nieuwe sessie willen beginnen. Ik heb zelf geen locatie om te spelen, maar ben bereid om ervoor te rijden met de auto.

Daarnaast vind ik het sowieso leuk om ook eens bij andere games te gaan kijken.

Ik hoor het graag als er intresse is.

Groeten,
Tom
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT DEN HAAG Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: