Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Op Zoek, D&D 5e

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Paulneut
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Di Feb 02, 2016 10:46 pm    Onderwerp: Op Zoek, D&D 5e Reageer met quote

Hoi allemaal,

Mijn naam is Paul Neuteboom, ik ben student geschiedenis (21) in Rotterdam en ik zou graag Dungeons and Dragons spelen! Ik heb enige jaren geleden een beetje gespeeld (edities 4 en 3.5) maar dat is lang geleden, ook is de vijfde editie compleet nieuw voor mij.
In principe sta ik open voor bijna elke dag van de week, maar het liefst ergens in de namiddag/avond. Ik zou het liefst wekelijks spelen.

Ik hoor graag van jullie!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
v1nce
Hero

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2016 2:26 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Paul! Smile Altijd leuk nieuwe leden. Er zijn wel een paar groepen die spelen, soms kan het wel tijd kosten voor die reageren, het beste is om zelf bij oudere oproepen en threads ook een berichtje te plaatsen om te kijken of zo nog/weer mensen nodig hebben.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2016 7:30 pm    Onderwerp: D&D Reageer met quote

Hallo Paul er is nog plaats voor 1 a 2 spelers op zaterdagavond (pathfinder) of op zondagochtend/middag D&D 5...groenten van carlo.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: