Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Nieuwe speler zoekt D&D 5e.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Eric O Vic
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Vr Feb 19, 2016 6:55 pm    Onderwerp: Nieuwe speler zoekt D&D 5e. Reageer met quote

Hi ik ben Eric, ben 26 jaar en woon in rotterdam zuid.

Ik ben een beginnend speler die graag D&D wil proberen en daarom opzoek naar een groep die het aandurft om met een newbie te spelen. Ik heb nog niet eerder gespeelt, maar wel al de players manual goed doorgenomen. Razz

Vanwege wisselende werktijden zou het weekend mijn voorkeur hebben, en het liefst in de omgeving van Rotterdam en omstreken.

Groet,
Eric
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
v1nce
Hero

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2016 3:09 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom Eric! Smile Altijd leuk nieuwe leden. Er zijn wel een paar groepen die spelen, soms kan het wel tijd kosten voor die reageren, het beste is om zelf bij oudere oproepen en threads ook een berichtje te plaatsen om te kijken of ze nog steeds/weer mensen nodig hebben. Best veel groepen veranderen vaak van samenstelling.

Laatst aangepast door v1nce op Za Feb 20, 2016 10:29 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Eric O Vic
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Za Feb 20, 2016 7:27 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ok top! bedankt voor de tip. Idea
Naar boven
dragonraper
Ridder

BerichtGeplaatst: Zo Feb 21, 2016 9:57 am    Onderwerp: D&D 5 Reageer met quote

Zondags spelen wij vanaf 11 uur s,ochtends tot ongeveer 5 in de middag...er kan nog wel een speler bij.vrijdagavond is er een groepje newbies .groenten van Carlo.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: