Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

groep gezocht Maastricht

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hirazi
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Ma Jan 16, 2017 11:15 am    Onderwerp: groep gezocht Maastricht Reageer met quote

Hallo,
Mijn naam is Leendert (48 jaar) en ik ben op zoek naar een RPG-groep om bij aan te sluiten in Maastricht. Heb al jaren niet meer gespeeld (bij gebrek aan groep), maar heb in het verleden ADnD gespeeld en GURPS. Maar omdat dit al vrij lang geleden was, zal ik het toch allemaal opnieuw moeten leren, dus maakt me het gebruikte systeem niet zoveel uit...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Za Jan 21, 2017 11:41 am    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom! Wie weet leest iemand uit Maastricht of omgeving dit inderdaad, maar heel groot is die kans niet, vrees ik. Het is sowieso wat rustig op het forum.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Neanie
Koning

BerichtGeplaatst: Ma Jan 23, 2017 11:36 am    Onderwerp: Reageer met quote

Hey, ik ben er, Maastricht is maar een IC stationnetje van me vandaan. Maar mijn groep zit momenteel vol, zal een bij een vriend van me informeren of die nog wat weet, hij heeft geloof ik in het verleden wel in Maastricht gespeeld.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage AIM Naam MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT Nederland Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: