Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

LocalRPG - Rotterdam - Manhatten aan de kolkende Maas
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Zo Apr 17, 2005 9:30 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik grijp mijn oude zwarte revolver uit mijn holster op mijn overhemd, onder mijn jas en ren naar de contact persoon toe, kijkend naar waar de schutter is en kniel bij hem neer. Zodra ik zie dat hij alleen pepperspray in zijn ogen heeft gehad til ik hem over mijn schouder en sleep hem naar de achterbank van mijn 2cv en klin snel achter het stuur om weg te komen, de mensen die het op mij of hem gemumt hebben zullen vast achter me aankomen en ik rij zo hard mogelijk weg.
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 11:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Jaco:
De man schopt en slaat wild on zich heen, je kan hem alleen tergend langzaam proberen mee te slepen over de straat. Er komen loeiende sirenes aan van ME busjes, je moet nu WEG zijn, anders wordt je door de ME waarschijnlijk helemaal tot pulp geslagen, en vestig je teveel aandacht op jezelf. Je kan de man onmogelijk meenemen.
De benzinetank van het ME busje is lek, en de benzine begint nu langs de man op de grond te vloeien.

----------------------------------------------

Mark:
Je pakt het pistool op, steekt het in de outfit en spurt weg. Je ziet dat iemand richting de man loopt en hem met pijn en moeite probeert mee te slepen, wat dus niet echt lukt. Het gezicht van deze nieuweling is vertrokken in een mix van doodsangst, verbazing en woede. Je ziet dat hij bijna in de benzine staat, de man op de grond daarentegen ligt er al half in, nog steeds kermend van de pijn, wild schoppend en trappend. Je ziet een ME busje langzaam doorbreken uit de commotie van gestopte auto's.
Hero

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 12:49 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Zonder het lichaam van de contact persoon ren ik naar mijn wagen en probeer weg te rijdden van de ME busjes.
"potjandosie de stomme potjandosie, hoe komen die klotte leiers hier zo snel, dit moet een set up zijn."
Voor ik gas geef zoek ik gauw mijn psychobilly verzamel bandje op en steek die in het casette deck.
Onder de stuwende bassen van de welbekende Reverend Horton Head scheur ik met piepende banden weg van de plaats des misdaad, gevaarlijk overhellend in de bocht volg ik de trambaan richting die groene brug naar het fijenoord stadion.
Gelukkig heb ik op Mythbusters gezien dat auto tanks niet ontploffen als je er op schiet maar ik neem toch geen risico's.

Ik rijd langs Angelo's en werp nog een blik narr binnen, op de jonge rasta in de pizzeria.
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Zo Apr 24, 2005 4:41 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Mark: De ME wil je hebben, dat weet je absoluut zeker, je ziet de man met de vale zwarte kleren en bruine hoed zijn auto instappen.

-----------------------------------------------------------------------

Johnson: Je hoort de politie sirenes en raakt in paniek. Buiten staat een krakkemiekig oud barrel van een wagen te wachten, de bestuurder kijkt je recht aan. Op dat moment komt er een fietser voorbij rijden... op jouw hollandse opa-fiets.
Hero

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 11:12 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik kijk even in zijn richting, om te kijken wat hij doet. Misschien heeft hij er iets mee te maken. Ik denk niet dat hij hier wil blijven en hij lijkt geen vervoer te hebben, als hij geen aanstalte maakt naar buiten te gaan rij ik door, anders gooi ik mijn deur voor hem open.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 11:13 am    Onderwerp: Reageer met quote

God! Dat kon ik er nog net bijhebben! En sprint naar buiten, waarbij ik mijn milkshake omstoot. Ik zie dat ik die conjo op mijn fiets nooit meer inhaal. Snel kijk ik om mij heen. Daar! Die gast uit de pizzeria! ik spring in het barrel en roep naar de bestuurder: weg hier! zometeen stikt het hier van de blauwen!
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 11:23 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik geef hard gas en scheur weg, dan draai ik de radio iets zachter.

"je houd vast niet van Rock 'n' Roll?"

"Ik ben Jaco, wat is jouw naam ?"

"Jij was zeker mee gestuurd, om de contact persoon, of mij, in de gaten te houden, ik hoop dat hij het haalt, anders maken ze mijn vriendin af, maar dat weet je vast al, wie heeft je gestuurd? En wie waren die gasten in die ME bus?"

Ik scheur scherp, door de bocht, door dat ik geen gordels in de bijrijders stoel heb word de jongen tegen de deur, die hard rammelt, geworpen.

"Die deur sluit niet goed, laat staan dat je hem op slot krijgt, beter ga je gauw antwoord geven!"
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Wo Apr 27, 2005 12:05 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik grijp naar de gordel, die er niet is, en houdt me stevig vast aan het handvat boven het portier.
Terwijl ik in de stoel wordt gedrukt werp ik een blik op de bestuurder.
"Ey man! Thanks! Get us fucking outta here! WOoo!" Ik kijk snel achterom om te zien of er iemand achter ons aan komt. "Haha! Hey, mijn naam is Johnson" zeg ik, en als Jaco me een hand wil geven maak ik een power. "Contactpersoon? Waar heb je het over man! Ik heb geen idee wie die killa's in die ME bus waren! Fucking trippy zeg. Kaulo bakra's haha!"

[moderator edit; er ligt geen man op de achterbank]
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2005 10:45 am    Onderwerp: Reageer met quote

gast, wat doe je hier dan?
fuck, de fuckin Fang.

omdat ik enkele politie auto's zie ga ik rustig en onopvallend rijden.
Ik doe de enige gordel om en zet de radio wat zachter. En rij ze voorbij.

Ik kan wel een slok gebruiken, kijk even in 't handschoenen compartiment.

waar kom je vandaan?
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 10:07 am    Onderwerp: Reageer met quote

"Uit nederland man"zeg ik, en ik lach breed. "Ik woon op noord. Ik handel in wieri, maar de wouten hebben m'n zaak gekierd vanochtend. Nu sta ik op straat man..."*zucht*
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 4:54 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Deze ME busjes zijn ondertussen al wat verouderd, en het zijn niet de busjes die je op het Discovery channel hebt gezien. Mark schiet met zijn desert eagle op de benzine, en er ontstaat een explosie die jullie oren doet suizen. De man in het groen/bruin wordt door de vlammen verzwolgen.

Dan stapt Johnson bij Jaco in de auto en begint het gesprek.

Plots horen jullie een plof op jullie dak. Doordat jullie langzamer gingen rijden zag de soldaat Mark de kans om op de rijdende auto te springen.

De ME'ers lijken compleet in beslag genomen door de bus die nu in een vuur en vlam staat.

Jullie rijden een kort stukje door, en jullie gaan de laan op zuid verder af, en vlakbij het chinese restaurant "City Palace" stoppen jullie eventjes om even door te gaan spreken wat jullie gaan doen.

individueel:

Mark: Je wordt weer kalm na het verfrissende ritje bovenop de auto. Je hebt nog wel een beetje een dof gevoel in je hoofd van de commotie en uiteraard ook de explosie.

Johnson: Je mag deze kerel wel, die Jaco. Je krijgt een telefoontje zodra de auto tot stilstand is gekomen. Het is Mo. Hij is aangehouden door de politie, hij zegt dat ze overal zitten in de buurt waar je woont. Mo's auto is geconfisceerd, en ze hebben de 100 gram onder de stoel nog niet eens gevonden. Je kunt de eerstvolgende paar maanden er maar beter op rekenen dat je Mo niet vaak meer tegen zal komen.... alleen tijdens bezoek uren.

Jaco: Ook al is de commando hondsbrutaal, toch heb je het met hem te doen. Misschien kan hij je ook helpen met de situatie waar jij je nu in bevindt? Ruzie zoeken met deze jongen is waarschijnlijk het laatste wat je zou willen doen op dit moment. Trouwens, hij lijkt geen kwade kerel.
Hero

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 8:39 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"gast [tegen het figuur naast me] gooi ff t achterdeurtje open."
en ik geef hem een deurklink.
Ik duw mijn raampje naar beneden en hang uit het raam en overschreeuw de muziek;
"kom van dat dak af! straks maak je nog deuken!"
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: