Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Bestaande groep op zoek naar RL spelers [5e] - Rotterdam

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Rockhertz
Secreetknecht

BerichtGeplaatst: Ma Sep 04, 2017 3:08 pm    Onderwerp: Bestaande groep op zoek naar RL spelers [5e] - Rotterdam Reageer met quote

Een half jaar geleden hebben wij een toffe RL groep gevormd van vier spelers en één DM. Door werk kan één speler niet meer regelmatig spelen en zijn we opzoek naar één of twee vervangende spelers.

Wat informatie over de groep; We zijn allen in de 20 en spelen op zaterdagen van 11:00 's ochtends tot 15:00 's middags. We zijn allen relatief ervaren (enkele maanden tot enkele jaren). Het meeste RP'en vindt plaatst in het Engels, maar het is prima om Nederlands te praten. Waarschijnlijk beginnen we met een nieuwe campaign zodra we weer meer spelers hebben.

Zowel nieuwe als ervaren spelers zijn welkom.

Als je interesse of vragen hebt reageer met een comment of stuur mij een privebericht.

Groeten,

Tom
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht
Wijlen Fandath Ryne
Good Lord

BerichtGeplaatst: Za Sep 09, 2017 3:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Welkom op het forum! Succes met het vinden van een speler - af en toe meldt zich hier namelijk wel iemand, zoals je aan de andere posts kunt zien, dus houd het in de gaten, zou ik zeggen.

En meer heb ik helaas niet te melden - ik ben zelf niet erg actief op het moment.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> PARTY GEZOCHT ROTTERDAM Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: