Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

LocalRPG - Rotterdam - Als de nacht valt in de Maasstad...
Ga naar Pagina Vorige  1, 2

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 11:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

In plaats van te stoppen versnelt de chevrolet, en bus 67 probeert uit te wijken. Je ziet het verschrikte gezicht van Ad op het moment dat je hem passeert. Dan volgt een oorverdovende klap en de achterkant van jullie bus wordt opzij geslingerd. Hij belandt op zijn kant en jullie worden beiden tegen het plafond geslingerd. De bus schuift door, dwars op de slinge, en belandt in het gras langs de kant. Jullie verliezen beiden een moment je bewust zijn.

Een scherpe lucht van benzine doet jullie weer bij jullie positieven komen. De bus ligt nog steeds op zijn kant. Als jullie uit het wrak van de bus klimmen zien jullie welke ravage er is aangericht. Een eind terug op de weg zien jullie een massa verwrongen staal. De zwarte chevrolet is frontaal tegen de bus aangeredenen heeft daarbij een groot deel van de bus ingedrukt. Een dikke zwarte rookwolk vormt zich boven het wrak.
De politieauto is onder de bus geschoven en het voorste deel van het dak is verfrommeld. Iets dichterbij, in een grote plas benzine, ligt een vrouwelijke politieagente bewegingloos op de grond. Haar blonde haar is besmeurd met bloed. Dan klinken er enkele korte knallen achter elkaar, als het poppen van mais. De munitie van de chinezen!

Dichtbij, bij het stoplicht op de groene kruisweg, zien jullie een donkerblauwe dodge charger staan met ronkende motor. Achter het raam zien jullie een donkere man met wijdopen ogen en mond naar het ongeluk kijken.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Di Apr 26, 2005 11:18 am    Onderwerp: Reageer met quote

" Mee komen! En Snel!" roep ik naar de bus chauffeur.
" straks Klapt de boel nog!"
Ik kijk even snel om mee heen en ren dan naar de auto, ik weet niet wat hij hier doet, maar ik moet hier weg.
"Die auto daaro! Kom mee!"
Bij de auto aangekomen gooi ik het portiek naast de chauffeur open, met mijn pistool nog in mijn hand.

"ik neem niet aan dat mijn vriend en ik even mee rijdden"
Ik draai me naar de bus chauffeur. "stap achter in"
tegen de bestuurder zeg ik; "rijdden snel, straks wemelt 't hier van de maffia, en die maken je zo af. Probeer op de maasboulevard te komen."
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Wo Apr 27, 2005 5:47 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik hoop dat Ad nog leeft, ik wist niet dat die chinezen zo dom waren. Maar het is nu niet de tijd om te rouwen.

Ik stap achterin, ik ben evntjes te verbouwereerd om te rijden. "Het maakt niet uit waar we heengaan, als het maar een plek is met een computer met een dvd speler." Ondertussen houd ik het schijfje omhoog zodat de andere man (die in het krijtpak) benadrukt wordt over de ernst van de situatie, en dat we moeten weten wat er op die schijf staat. First things first, die rijstepikkers moeten we ver achter ons laten, en verdwijnen uit het oog van de politie.

"Ze hebben ons al doorgegeven denk ik, dus we moeten voortmaken! We maken een paar stops onderweg om van wagen te wisselen, zo zijn we nog ietsje langer veilig."

plan: stuk rijden, stoppen, bestuurder knockout slaan, volgende wagen pakken. dat alles uiteraard in donkere hoekjes, niet in het openbaar.
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Apr 29, 2005 10:40 am    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb thuis een sony triniton flatscreen 64 inch haarscherpe mulit media set met 5.1 surround sound met gouden draden, die ik eigenlijk na installatie nog nnoit heb gebruikt. Misschien is dit het goede moment. Weet jij hoe je een auto kan starten zonder sleutels?
Ik kan trouwens ook wel een paar maten bellen die ons veilig hier weg kunnen krijgen.
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 10:11 am    Onderwerp: Reageer met quote

Halverwege de rit naar Alei zijn huis schoppen jullie de voormalig bestuurder uit de auto. De wagen parkeren jullie ergens in de buurt van de Boompjeskade. Na alle sporen te hebben gewist gaan jullie naar Alei's huis. Jullie staan in de lift naar boven, en er valt een ongemakkelijke stilte.
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 4:56 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"..."
Hero

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 8:35 pm    Onderwerp: Reageer met quote

" Wat een langzame lift zeg..."

"ah gelukkig, we zijn er."

Ik rommel even in mijn zakken.

"ik denk dat ik mijn sleutels kwijt ben..."
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Za Apr 30, 2005 10:19 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Godverdomme! Dan trap ik de deur wel in ofzo!"
Hero

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2005 1:52 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"ho, wacht. Trek lekker de aandacht op je, idioot. En hoe kunnen we ons nou verschansen zonder deur. Ik bel die ouwe huisbaas wel uit zijn bed."
Ik klap mijn telefoon uit.
.......piep..........piep.........
"ik heb trouwens een verzwaarde deur en dubbel slot, als hij niet opneemt bel ik wel even een 'slotenmaker'."
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2005 2:48 pm    Onderwerp: Reageer met quote

ooc: leuke RPG vertraging gast Smile

Maar goed, je huisbaas komt langs, en jullie gaan naar binnen. Omschrijf je appartement maar Alei, en wat jullie nu gaan doen.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Zo Mei 01, 2005 7:06 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Jan de bouvrie zou zich hier meteen thuis voelen. De grote kamer waar je direct instapt heeft een verlaging met een bank erin vanwaar je uitkijkt door de grote glazen ruiten over de grijze maas. Glazen wanden scheidden de verschillende ruimtes en de slaapruimte is op een tussenverdieping. Replicas van moderne kunst hangen op de witte muren.
Een hoge bar scheiddt de luxe glimmend chrome keuken van de rest van het appartement. Een van de muren word gesierd door een groot platbeeld tv met hoge boxen er om heen. Er voor staat een kleine lage bank met veel zit gemak. Erop liggen enkele gebreidde kussens.
de vloer bestaat uit kleine koude witte tegels.

"Doe je schoenen uit, ze zitten onder de modder. Je kan ze onder de kapstok neetzetten."

"Waar heb je die DVD gelaten?
Ik hoop maar dat niemand mijn sleutels heeft gevonden, ik moet morgen maar de sloten vervangen."
Ik loop naar de bar.
"Wil je wat te drinken? Ik heb uitstekende Bourbon en Tequilla."
Lairnaedon
Cake

BerichtGeplaatst: Ma Mei 02, 2005 11:59 pm    Onderwerp: Reageer met quote

"Nee geen alcohol voor mij. Doe maar fris, of water. Oh, heb je misschien een sportdrankje?"

"Hier is die schijf." Ik stop hem in de dvd speler en druk op play. Vol spanning ga ik zitten kijken. Ik ben erg benieuwd waarom mensen hiervoor stierven.
Hero

BerichtGeplaatst: Di Mei 03, 2005 4:55 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Met een koud biertje en een cola loop ik naar de bank terwijl de dvd begint te spelen SMS ik naar mijn kleine groepje.
...kom me huis... mglk gvaar...haast....
dan kijk ik op naar het scherm.
ondanks dat ik me rustig hou negin ik het toch wel spannend te vinden en drink ik zenuwachtig uit het flesje bier.
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Roleplaying Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar Pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2

Ga naar: