Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Middle Earth C.C.G.

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Bord en kaart-spellen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Tarmba
Ridder

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2014 1:40 pm    Onderwerp: Middle Earth C.C.G. Reageer met quote

Na wat speurwerk heb ik in ieder geval gevonden
Alle regels betreffende de series ME - The Wizards, ME - The Lidless Eye en de derde serie ME - The Balrog.
Verder heb ik ook de expantions : ME - The Dragons, ME - Dark Minions, ME - Against The Shadow en ME - The White Hand.... korter gezegd alle regels (in het Engels maar dat lijk me geen probleem, ik zal proberen deze op me site (Facebook/Morgenster) te zetten als er belangstelling voor is, :)

MVG Sjon
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur mail MSN Messenger
michiel
bordspel held

BerichtGeplaatst: Do Jan 09, 2014 4:24 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ja, lijkt me een mooie game.
Maar als ik het goed begrijp moet je dan zelf uitprinten en plakken? Of is het een digitaal spel?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage
Tarmba
Ridder

BerichtGeplaatst: Vr Jan 10, 2014 8:19 am    Onderwerp: Reageer met quote

Laat ik beginnen met te zeggen dat dit voor mij één van de leukste spellen wat ik in het genre Fantasy gespeeld heb is.

Ik heb de meeste kaarten liggen om uit te printen, een lastig karwei, maar als je tot je speeldeck zou beperken te doen.

Verders ondanks I.C.E. het niet meer maakt is er nog veel te koop (alleen en dat was sowieso al het nadeel van dit type spel) duur (165 euro zag ik het staan bij webshops) ....

In het spel heb je een aantal keuzes, je bent een van de 5 istari, 1 van de negen (en zelfs als je wil, maar da's vrij lastig) Sauron of Durin's Bane (Balrog).... als Istari is je opdracht verzamel de vrije volken (het vernietige van de ene is dus het grote doel, je kan ook bv op schattenjacht met dwergen, , als Nazgul moet je de ring opsporen, en daarmee zoveel mogelijke 'slechte' verzamelen.... The Balrog heeft zijn eigen ding (was ook een complete set en was nooit een starter of booster maar gelijk compleet)

door MP te verzamelen (die je bij creatures, items, event en soms ook site vind) kan je het spel winnen....
zeer korte intro, ... ik zal de regel op mijn site gaan zetten ;-)
Naar boven
Tarmba
Ridder

BerichtGeplaatst: Za Jan 11, 2014 5:00 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Ik heb alle regels van de 3 series + 4 expansions sets on line gezet

https://www.facebook.com/groups/Morgenster/#
Naar boven
Tarmba
Ridder

BerichtGeplaatst: Vr Feb 09, 2018 12:09 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Middle Earth Collectible Card Game kent inmiddels een compleet nieuwe opzet, het is naar voorbeeld gemaakt van de wereldberoemde (oké best bekende mag ook) MERP (ook wel Middle Earth Role Playing, wat ook origineel van I.C.E. was/is) variant The Arda Games.

Waar de 'klassieke' MECCG voor twee spelers is, zijn The Arda rules voor multi playing gemaakt, en kent inmiddels vele sets, waar niet alleen de Istari en de Negen/Balrog maar ook de grote Elven-lords een grotere rol hebben.
Zelfs een aantal Dwergen en Draken zijn 'gepromoveerd' tot leading....

Ik heb de set compleet in een rar bestand, inclusief alle Rewrites en Dream Cards van de twee spelers sets..... ik lees wel of er interesse is....

Sjon
Meeste kan je al op mijn FB groep vinden ... https://www.facebook.com/groups/361240904222807/
Naar boven
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> Bord en kaart-spellen Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: