Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index Het Rotterdamse Roleplayers Gilde
Where knowledgeable wizards of escapism dwell.

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Expressionistische swashbuckling adventure!

Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Do Sep 09, 2004 4:35 pm    Onderwerp: Expressionistische swashbuckling adventure! Reageer met quote

Ik wil iets doen. Laten we een project beginnen! Ik zit te denken aan een korte adventurefilm. Luchtig, misschien enigszins satirisch, maar expressionistisch van opzet.

Een stijloefening en tegelijk eindelijk weer een project! Tenslotte hebben we naast de school-opdrachten helemaal niks meer gemaakt sinds de schowreel!!! Are you with me?
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 11:31 am    Onderwerp: Reageer met quote

schrijf maar een leuke synopsis dan wil ik me doen.

was je van plan weer al je vrienden uit te nodigen als acteurs?

Annie
Alwin
Rients
ED
en ons zelf ...?

of misschien een vriend van Arjen die in veel reclames heet gespeeld
Thekkur
Monostero

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 1:23 pm    Onderwerp: Reageer met quote

hahah, nee, laten we ergens anders acteurs vandaan halen.
Laten we het samen schrijven. Een keer bij elkaar komen en dan een plan maken / synopsis schrijven. Een eerste aanzet hier op het forum maken lijkt me goed. We zouden ook kunnen kijken of we nog meer duits-expressionistische films kunnen lenen; der golem, graf dracula,

Quote:
Logline: Als je roleplayend kun je je tijdelijk in een andere wereld verplaatsen.
Synopsis: Vier spelers komen bij een game master thuis. terwijl de game master het verhaal verteld komen de spelers in een fantasywereld, om daar aan het eind bruut uit te ontwaken doordat de GM over ze heen ejaculeert. Humhum... of roept dat hij honger heeft. Smile

Maar nu serieus...
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Vr Sep 10, 2004 7:51 pm    Onderwerp: Reageer met quote

meer iets van;
Bertandus Dá'union is een niet zo gesclaagde schermer in de schaduw van zijn legendarische moeder, maar word gedwongen te strijden tegen de troepen van zijn oom de graag Fauxfois om zijn geliefde, Hand'Linker te redden van een ongewisse uithuwing aan Floris de puistige.
of zo.
DrCaligari
Hero

BerichtGeplaatst: Ma Sep 27, 2004 11:21 am    Onderwerp: Reageer met quote

een nieuw stijl idee; een film in de vorm van een collage.
bv;
een groep 3D geanimeerde(pink floyd geinspireerde) hamers die over een schuine omhoog lopende weg marcheren. Langs de weg staat een geweldig futuristich gedrocht van een paleis, 2d getekend. met daar op een balkonnetje met een dictator op een brasil achtige manier. als layer er over heen geplakt. Ook word de weg geflankeerd door een uitbundige menigte (beelden van een tribune tijdens een voetbal wedstrijd) en aan het einde van de weg de hemel/de maan

de beelden hoeven niet realistich bij elkaar te passen ent zo als bij een collage, het gaat meer om de boodschap, de compositie
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats Reactie    Het Rotterdamse Roleplayers Gilde Forum Index -> RPG brainstorm/ worldbuilding Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: