Hoi

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Hoi

Bericht door Mike74 »

Hey allemaal,

Ik heb me zojuist aangemeld omdat ik op zoek ben naar spelers voor een 4th edition D&D campaign! Leuke site, en ik bespeur zowaar wat oude bekenden hier! :)

Anyways.. Iets over mij: Mike, 35 jaar.. Ongeveer 25 jaar ervaring als DM met verschillende spelsystemen, maar vooral AD&D/D&D.. Verder een relatief enthousiaste boardgamer/filmfanaat/sportklimmer/geocacher/schrijver/muziekmaker.. :)

Dat was het in het kort! :)

Mike
v1nce

Bericht door v1nce »

Welkom Mike.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Hey Mike, welkom! Tof dat je gelijk zo enthousiast bezig bent! Ik hoop dat je de spelers kan vinden die je zoekt.

Tof dat je ook graag bordspellen doet. We hebben een kleine maar vrij actieve groep spelers hier die proberen eens in de anderhalve maand toch wel te spelen. Als je tijd en zin hebt kan je je zeker eens bij ons aansluiten. We spelen o.a. Axis & Allies, Civilization, Britannia, Shogun, War on Terror en nog een paar andere games. Check ook het bordspelforum of het Party Gezocht forum voor een volgende speldag/avond.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Hey guys,

Thanks for the warm welcome! :)

Vince, ik ben zeker wel geinteresseerd om eens aan te schuiven.. Ik zal de betreffende fora checken..

Mike
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Mike, welkom op het forum!

Met een beetje geluk vind je hier extra spelers, hoewel ik momenteel niemand weet die 4th edition speelt.
Anders vind je hier sowieso bordspel-enthousiastelingen en andere mensen met gelijke interesses. Zo ben ik ook sportklimmer/speleoloog. Over films zijn de nodige dingen te vinden in het 'wilde media' bord.
Wat voor muziek maak je? Geen rpg muziek over trollen toch? ook daar hebebn we een topic over :)

Let op: er zijn een V1nce en een vincere die allebei een groep hebben :) Betteje verwarrend!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik was er eerder! ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Haha.. Ja, ik heb gisteren op wat oude threads zitten rondkijken en het was me al opgevallen van de Vinces.. :)

Speleologie! Cool! Ik ben afgelopen maand voor het eerst twee keer gaan buitenklimmen in de Ardennen (Hotton en Dave).. Dat was geweldig! Ben nu pas sinds een ruim half jaar bezig, dus nog redelijk nieuw.. Een deel van mijn climclubje zit ook in mijn spelersgroep..

Muziek: Ik zing en speel gitaar.. Akoestische singer/songwriter stuff (www.freakfire.nl).. Zit daarnaast nog in een band waar ik diezelfde soort liedjes speel, maar dan aangekleed met een voller en dynamischer bandgeluid..

Later![/url]
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dat klinkt goed man! Lekker laidback muziek. Speel ook af en toe gitaar, maar niet zo denderend. :) Had je het topic over muziek in rpg-games al gevonden?

Het wordt weer wat lekkerder weer buiten, dus dan is klimmen weer iets aangenamer. ik klim voornamelijk met mensen van scouting (www.explostam.com) Voordeel van grotten is dat het altijd dezelfde temp is. als je een keer interesse hebt om te grotten kun je zo een keer aansluiten.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie