Spellendoos' Elminster

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
onkelarie
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 19:33

Spellendoos' Elminster

Bericht door onkelarie »

Hoi allemaal,

Na al die jaren registreer ik me dan toch ook maar hier, want Spijkenisse, da's toch eigenlijk gewoon de vieze achtertuin van Rotterdam. Niets in de weg dus om me bij de club te voegen;)

Ik ben een geboren Rotterdammer, 39 jaar en sinds jaar en dag beheerder en 'eigenaar' van www.spellendoos.nl, alwaar het Nederlandse D20 forum is gehuisvest. Sommigen zullen het wel kennen.

Mijn roleplay ervaring strekt niet verder dan een vijftal avondjes ooit gespeeld, wat Neverwinter 1 en 2. Voor de rest lees ik de manuals graag.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom, Onkel!
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey onkel,

welkom op dit forum! D20 is natuurlijk welbekend. Spijkenissenaren zijn natuurlijk ook gewoon welkom. Hell, we hebben hier zelfs hagenezen (dat braakliggende stuk land aan de overkant van de straat... :))
Er is hier een kleine schare trouwe bezoekers, een handjevol zeldzame gasten, en een hele zooi toevallige passanten te vinden.

Heb je wel interesse om vaker te spelen dan de vijf avondjes? opvallend dat je wel beheerder bent van een van de grootste rpg forums van het land :D
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
onkelarie
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 19:33

Bericht door onkelarie »

Bij de vijf avondjes, daar knelt bij mij de spreekwoordelijke schoen zeg maar. Tijdgebrek is de enige reden dat ik nooit vaker heb gespeeld. En vanuit mijn IT achtergrond is het in beheer hebben van het forum alsnog voor mij een soort van zijden draad waarmee ik 'contact' houd met de D20 wereld;)

Mogelijk als de kinderen wat ouder zijn, 't werk wat minder hectisch is en de tijd daardoor wat meer ruimte biedt, overweeg ik om bij een spelersgroep te solliciteren:)
Aangord
Pachter
Berichten: 37
Lid geworden op: zondag 4 juni 2006, 16:53

Bericht door Aangord »

Elminster!!!

whohoo!

:lol:
onkelarie
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 19:33

Bericht door onkelarie »

Aangord, ook woohoo! ;)

PS: Nog steeds geen spellendoos.nl in de lucht.... (nav. melding van gisteren). Hopelijk dat 't morgen is opgelost en het /dnd/ forum weer operationeel is.

En voor ik het vergeet, natuurlijk *BUMP* voor dit (inmiddels) overbodige topic.
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

welkom bij de groep hehehehe
mmmm je link doet niks meschien een server plat?
onkelarie
Horige
Berichten: 8
Lid geworden op: woensdag 8 juli 2009, 19:33

Bericht door onkelarie »

Dank:)

De server ligt inderdaad op z'n gat. Vandaag ben ik bezig om waar nodig hulp te bieden om de boel weer up en running te krijgen.
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Welkom Onkelarie.

D20 is wel goedlopend forum. Grappig dat daar de online games ook beter lopen. Terwijl hier, heb ik het idee, meer met pen en papier aan tafel gespeeld wordt (de online games stroever lopen).

Ja met kinderen en alles kan me voorstellen dat je minder tijd voor spelen over houdt. Wel grappig dat je de manuals lezen wel leuk vind :)
Plaats reactie