Zijn er hier "Vampire: the Masquerade" spelers?

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
GentlemanSmoker
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 10:39

Zijn er hier "Vampire: the Masquerade" spelers?

Bericht door GentlemanSmoker »

Eej, mensen!



Ik ben nieuw op dit forum, dus vergeef 't me als ik dit op de verkeerde plek zet.
Ik vroeg me af of er hier ook lieden het spelletje "Vampire: the Masquerade" spelen? En zo ja, hoeveel?


Groetjes,

Moi
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom!

Mja, ik geloof dat dit eigenlijk in "De Welkome Wagen" thuis zou horen, maar dat regelt wel iemand, of niet.

Geregelde Vampire-spelers ken ik hier niet. We hebben ooit een sessie gehad, een paar jaar geleden, en dat was best leuk om te doen. Ik weet niet meer zeker of het Vampire: The Masquerade of Vampire: The Requiem was, ik ben daar niet zo goed in thuis.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Of gaat het hier misschien over het computerspel?


Dulce et decorum est pro alea mori.
Lord Xcapobl
Ridder
Berichten: 225
Lid geworden op: dinsdag 23 mei 2006, 22:49

Bericht door Lord Xcapobl »

Momenteel niet in een vaste campaign, maar ik heb het samen met Vampire; the Dark Ages wel hier staan.
GentlemanSmoker
Secreetknecht
Berichten: 2
Lid geworden op: zaterdag 10 oktober 2009, 10:39

Bericht door GentlemanSmoker »

Vincere, nee; ook al waren beide vrij goed, in sfeer en "content". Het gaat me om het tabletop, pen-and-paper RPG.

Lord Xcapobl, cool! Ik heb zelf een jaar of vijf, zes Revised Edition ge-ST'd voor een een paar groepjes (drie Chronicles in NYbN). Wat heb je gedaan?
Plaats reactie