Nieuw ingeschreven

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Nieuw ingeschreven

Bericht door Boelbok »

Hallo,
mijn naam is Lennaert Wong, getrouwd, vader van 2 jongens en gek van Fantasy. In mijn jeugdjaren heb ik veelvuldig fictie gelezen en met name the Hobbit sloeg in als een bom. Diverse Fantasy-adventures op de Commodore 64 spelcomputer bleven me boeien. Iedereen kent namen als Twin Valley Kingdom, the Beyond, Mask of the Sun, Gruds in Space, Dallas Quest, etc. Met name de eerste sprak me aan, omdat dit niet alleen vechten, maar ook samenwerken en puzzelen was. Echter in mijn familie en vrienden was niets van rollenspel bekend. Totdat ik mijn aanstaande zwager ontmoette die mij inwijdde in het Oog des Meesters-gebeuren. Na deze sessie heb ik zelf een avontuur geschreven en geleid. Dit smaakte naar meer. Ook ben ik aangestoken met het verven van miniatuurtjes van elfen, orks, tovenaars, etc. Helaas is de laatste jaren er een beetje de klad in gekomen door gezinsuitbreiding. Maar we staan als spelersgroep open voor vers bloed mits het een beetje mengbaar is. De avonturen zijn erg gericht op interactie, puzzelen, intrige en minder op vechten.
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
v1nce

Bericht door v1nce »

Welkom. Ik stam ook nog net uit C64 tijdperk hoewel ik . toen weinig RPG dingen er op speelde. De hobbit las ik ook rond mijn tiende en sinds dien nog een keer of 10 en de LOTR reeks ook veelvuldig.

Over je groep. Zou handig zijn als je oproep daarvoor poste in het subforum met meer info: speelstijl, aantal en leeftijd v. spelers etc... Zie de andere oproepen.

Succes en veel plezier alhier!
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hoi boelbok, klinkt alsof je een lange rpg-geschiedenis hebt. Maar... eens een roleplayer altijd een roleplayer ;)
Afijn als je weer wil beginnen, op zoek bent naar spelers of naar een groep dan ben je hier aan het juiste adres. Post een berichtje in het subforum 'party gezocht' en je kan er op rekenen dat er vroeg of laat mensen op reageren. Verwacht over het algemeen geen directe reacties, hoewel er een aantal trouwe 'lurkers' zijn op het forum zijn veruit de meeste bezoekers mensen die zo nu en dan inloggen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Twin Kingdom Valley!!!!!
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

hoi Boelbok,
Onze groep speelt Oog des Meesters dus met dat spel hebben we ervaring.
Leuk dat je een eigen geschreven versie aan je familie-spelers meestert.
Plaats reactie