Nieuwe indeling forum

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Nieuwe indeling forum

Bericht door Thekkur »

Zoals jullie hebben opgemerkt een nieuwe indeling van het forum. Dit om de hoofd van de bijzaken te scheiden! Gebruik vanaf heden ajb het 'RPG algemeen' voor alle RPG gerelateerde zaken, en het Gildehuis voor al het overige gebabbel! :)

andere wijzigingen:
- het nieuws en mededelingen forum samengevoegd met de welkome wagen.
- het paridaeza roleplaying forum verwijdert (topics nu onder roleplaying)
- een nieuw subforum voor handel
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Zeker wel een verbetering. Sommige dingen waren echt aan verandering toe.

Overigens staat er in menu Marthal IPV MarKthal.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Ik denk niet dat dat laatste veel zin heeft, tenzij je landelijk wilt gaan.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

DrCaligari schreef: ps; misschien nog een subforum voor andere grote steden?
Schiedam?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Cleverbot
Ridder
Berichten: 121
Lid geworden op: woensdag 6 januari 2010, 12:21

Bericht door Cleverbot »

Tis toch gewoon Rotterdam en omstreken. Hoef je niet alles er apart nog eens bij te vermelden lijkt mij.
"Disclosure: I am a versatile protocol and combat droid, fluent in verbal and cultural translation. Should your needs prove more... practical, I am also highly skilled in personal combat."
―HK-47 sells himself
v1nce

Bericht door v1nce »

Nou misschien is een Subforum met "Alle andere Steden en Streken" wel interresant om te kijken of er uberhaupt animo/reden is om Landelijk te gaan.

Ik had NL. nooit gedacht dat er zo "veel" mensen die in Den Haag en omstreken wonen op dit forum zouden geraken. Wie weet zit er in Amsterdam (of Urk) wel hordes RPGers...? You never know. :)
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hahah, thnx voor het commentaar. Een forum voor de andere grote steden... het valt te proberen. Aan de andere kant: de kracht van het forum is juist dat het gaat om mensen die in de buurt wonen, zodat je makkelijk kunt afspreken. Ik heb ook niet echt behoefte om zo'n groot forum te runnen met allemaal mensen die ik toch niet in real life ken en nooit zal kennen omdat ze zo ver weg wonen.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Ja daar valt ook wel wat voor te zeggen! Iemand anders moet maar een forum beginnen voor andere streken. Daarnaast is de bandwidth nou niet per se altijd royaal geweest en als laatste is er nog het D20 forum waar mensen uit alle streken terecht kunnen.
v1nce

Bericht door v1nce »

Volgens mij hebben wij die zeer kort geleden nog gezien. Kan nooit ver zijn. Effe zoeken morgen of zo.
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Als je de Markthal toch gaat wijzigen, moet je misschien eens kijken naar de subfora RPG Algemeen, Creative Smackdown en Gildehuis. Op een mobiele telefoon wordt de hoofdpagina normaal weergegeven, behalve bij deze drie subfora. De subtekst wordt hierbij veel groter dan de rest weergegeven. Ik denk dat dit te maken heeft met de lengte van de subtitel.

Afbeelding


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Wist niet eens dat het forum mobiel goed te zine was :)
En ja, Marthal is een grpaje... het blijft tenslotte het 'ROTTERDAMSE roleplayersgilde...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

*Shiver*

Als we het maar niet over "Euri" gaan hebben.. dan moet ik namelijk mijn IPhone stuk gooien... :wink:
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

hmm... mart is geen 'moderne slang' maar juist zoals het al 50 jaar geleden door rotterdammers werd uitgesproken :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
v1nce

Bericht door v1nce »

Maakt niets uit of het nou 'Rapalje' taal of 'Tokkie' taal,.. in mijn nachtmerries zie ik dat soort R'damse figuren nog voor me! :wink:
Plaats reactie