En weer een nieuwe!

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

En weer een nieuwe!

Bericht door DanteRotterdam »

Hallo mede-nerds,

Ik ben Danny, 34 jaar en woonachtig in Rotterdam. Na vele jaren niets meer met RPG's gedaan te hebben (meer door desinteresse vanuit de oude vriendengroep dan iets anders) ben ik toch weer gebeten door het virus. Ik heb een nieuwe spelersgroep samengesteld en binnenkort ga ik als DM aantreden in een 4th edition FR campaign.
Ik bevind me duidelijk in de "love-it" categorie wanneer het om 4th edition gaat en geniet van de vele, vele, vele boeken die ik in veel te korte tijd achter elkaar gekocht heb.
Mijn spelersgroep zal bestaan uit 5 man (nou ja, 4 man en 1 vrouw) waaronder in ieder geval één ander lid van dit forum die ik al weer een aantal jaar ken en hier toevallig ook zag posten.

Ik ga jullie waarschijnlijk wel up -to-date houden over de avonturen die mijn spelers gaan beleven!
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Welkom!


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Dante! :)

Welkom hier..

Ik ga dus meespelen bij zijn campaign.. Als speler dit keer (voor het eerst in 25 jaar DM'en).. :D

Mike
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey Dante,

Welkom op het forum! Grappig dat Mike74 mee gaat spelen... de rotterdamse RPG wereld is maar klein zo zie je!
Ben benieuwd naar je sessies. Voel je vrij om het forum te gebruiken om recaps op te posten in het 'sessie evaluatie' subforum. Meerdere groepen doen dat!
Wellich kun je ook (als je groep draait) hem toevoegen aan het 'spelgroepen' subforum!

@mike74: das wel lang hey! maar het kan goed inspirerend werken!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
DanteRotterdam
Ridder
Berichten: 172
Lid geworden op: vrijdag 29 januari 2010, 15:56

Bericht door DanteRotterdam »

Thanks, dat ga ik zeker doen!
Eén van mijn spelers zit momenteel op Hawaii dus zodra hij terug is dan barst het los!
Plaats reactie