De stekker gaat eruit.

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

De stekker gaat eruit.

Bericht door Thekkur »

Waarde RRPG gildeleden,

Ik stop met het RoleplayersGilde.
Soms komt er een moment in je leven dat je bestluit alles helemaal anders aan te pakken, een andere weg in te slaan. Zo'n moment is voor mij aangebroken.

Ik moet zeggen dat ik de afgelopen tien jaar met heel veel plezier dit forum heb bijgehouden. Vele honderden uren bracht ik hier in totaal door. Ik heb vrienden voor het leven leren kennen en er zijn volgens mij een heleboel mensen die baat hebben gehad bij het opzetten van een groep.
Daarom vind ik het extra moeilijk dit besluit te nemen en de site op te zeggen, ik heb er dan ook lang over nagedacht.

Binnekort wordt de hosting opgezegd, tenzij iemand het van mij over wil nemen. De 35 euro per jaar hostingkosten zijn niet de laatste reden geweest voor mijn beslissing.

Ik hoop dat jullie mijn beslisisng respecteren en een goede andere lokatie vinden om roleplayers te ontmoeten!

Yours sincerely
Tijn
Laatst gewijzigd door Thekkur op zaterdag 17 juli 2010, 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Jammer, Tijn.. Maar begrijpelijk.. Dankjewel voor het forum voor het half jaar dat ik hier heb rondgehangen en succes met alle mooie dingen die nog komen gaan! :)

Mike
Arumin
Koning
Berichten: 478
Lid geworden op: vrijdag 19 september 2008, 9:31

Bericht door Arumin »

Gezien de datum zeker begrijpelijk!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Haha, daar had je me aardig te pakken! :wink:

Die 35 euro trouwens - ik vind het wel redelijk dat we die met z'n allen betalen, of in ieder geval tussen de meest actieve mensen delen.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

:lol:
Gebruikersavatar
Mike74
Ridder
Berichten: 269
Lid geworden op: donderdag 7 mei 2009, 20:03

Bericht door Mike74 »

Ik geloof natuurlijk altijd alles.. :D

Gebeurt vrijwel dagelijks.. Ik sta erom bekend.. ;)

Fijn dat het forum toch gewoon blijft..
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

:D natuurlijk geef ik het niet op! Die 35 E is ook geen probleem hoor, tenzij julile mede-ownder willen worden dat is natuulijk altijd goed. jullie kunnen ook gewoon de snacks en drinken tijdens de 'meeting' betalen, dan vind ik het ook best :)
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

wat Thekkur?! Zitten snacks en drinks niet in het lidmaatschap van 10,30 per maand?
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Leuk als je dit pas leest ná 1 april... hoewel ik onmiddellijk de datum controleerde. Toch denk ik dat we met gemak zeven of zelfs vier man kunnen vinden die bereid zijn om de kosten te splitten, mocht het écht nodig zijn. ;)


Dulce et decorum est pro alea mori.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Heheh, nee joh, das geen probleem hoor. Bovendien zou ik dan mijn dictatuur moeten delen ;) en nog erger: verantwoording afleggen voor m'n daden! Natuurlijk worden snacks wel gewaardeerd...
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie