Hallo allemaal

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
ridderh1
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 18 september 2010, 21:01

Hallo allemaal

Bericht door ridderh1 »


Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier dus ik zal me eventjes netjes voorstellen.
Mijn naam is Hanne en ik ben een ervaren D&D speler (sinds pak 'm beet 1994). :)

Sinds kort heb ik het roleplay-virus weer te pakken...na een aantal jaar niet spelen wil ik toch wel weer graag beginnen. Aanmelden bij het gilde leek me een goede start!

Mijn man speelt ook en we willen dit najaar weer van start met een maandelijkse groep voor AD&D of D&D 3rd edition. Nog iemand interesse? We hebben sowieso nog een vriend uit onze vriendengroep die meespeelt maar we kunnen nog wel een of twee leuke spelers gebruiken.

Omgeving Den Haag Ypenburg, goed bereikbaar met OV. Laat maar weten! Omdat we twee kleine kinderen hebben, spelen we bij ons thuis en ik ga zelf DM-en tenzij iemand anders zich als vrijwilliger aanmeldt...
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hallo ridderh1, welkom op dit forum!
Ik denk dat er vast wel iets van je gading te vinden is hier op het forum.
Zelf speel ik een ander rollenspel maar D&D en AD&D zijn volgens mij wel populair of in ieder geval zeer bekend hier.
Succes bij het vinden van een nieuwe speler.
Gebruikersavatar
v1nce
Hero
Berichten: 1487
Lid geworden op: zondag 2 mei 2010, 22:07

Bericht door v1nce »

Hmm, ik en Caligari runnen/spelen momenteel een 2nd campaign met nog 2 anderen. Maar lijkt mij erg leuk om een keer bij een andere ervaren GM mee te spelen. Iig een keer en wellicht meer..
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

weest welkom ridderh1.
ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
ridderh1
Horige
Berichten: 5
Lid geworden op: zaterdag 18 september 2010, 21:01

D&D

Bericht door ridderh1 »

Caligari en Vince, jullie zijn van harte welkom om een keer mee te spelen hoor!
:P
Laat maar weten wanneer jullie een keer tijd hebben, dan zet ik wel een middagje/ avondje spelen op poten. Heb sowieso nog twee andere spelers die mee willen doen dus dat moet lukken.

Hebben jullie mijn e-mailadres? Anders krijg je dat nog van mij...

Groetjes!

Hanne
Plaats reactie