Introductie

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Introductie

Bericht door FrederikKay »

Hallo, ik ben Freek.

Ik ben 21 en heb misschien weer zin om eens te gaan RPGen. Toen kwam ik dit forum tegen.

Grappig genoeg heb ik zelf nog nooit gespeeld. Ik heb eens mijn vrienden weten te overtuigen om Dragon Age RPG (soort DnD, maar ongelofelijk rules light) te spelen, maar alleen als ik de GM was. Ik heb dus meer GM dan spel ervaring.

Nu zou ik wel eens een RPG spel willen spelen. Pathfinder lijkt mij heel leuk. Ik zoek een spel in de buurt van Den Haag, Rijswijk, Voorburg of Delft. Ik merkte alleen op dat in de zoek spel forum, mensen gemiddeld maar eens in de 6 maanden reageren en dat Pathfinder niet heel populair is.

Wat raden jullie me aan?
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

Wlkeom Freek.
Zet es een berichtje in spelers gezocht Denhaag . :)
Veel succes en plezier
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

pathfinder spelen

Bericht door dragonraper »

er zijn helaas weinig D&D spelers in nederland,of dat nu voor pathfiner,4 edite,of 3.5 is.dus een groep vinden is al een avontuur op zich.ik heb nog plaats op zaterdagaond voor 1 of maximaal 2 spelers extra,wij spelen D&D pathfinder...alleen moet je daarvoor wel naar schiedam,als dat niet te ver is. volgende station na delft dus...groenten van carlo,D&D club schiedam...
FrederikKay
Schandknaap
Berichten: 17
Lid geworden op: zondag 13 maart 2011, 11:00

Bericht door FrederikKay »

Opzich zou dat wel kunnen. Ik heb het alleen deze maand nog te druk. Ging er idd vanuit dat het een maand of 2 zou duren voordat ik iets vond.
dragonraper
Ridder
Berichten: 236
Lid geworden op: zondag 14 augustus 2005, 12:02

spelerplaats

Bericht door dragonraper »

geen probleem,we spelen pathfinder campaign, en dat duurt nog wel even,geef maar een datum door,als je tijd hebt...groenten van carlo
Gebruikersavatar
aryeon
Burger
Berichten: 50
Lid geworden op: zaterdag 10 juli 2010, 17:20

Bericht door aryeon »

welkom en wees niet ban er is altijd wel iemand die reageerd zo als je ziet.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Hmmm, een spammer die dubieuze links post - kan dat laatste bericht weg? Of eigenlijk al z'n berichten?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Ja die linhely zag ik vanochtend rond 08:00 uur bezig, het heeft op meerdere topics gepost; een kopie van een bericht en dan snel nog even zijn spam eronder.
Delete die linhely berichten maar, allemaal.
Plaats reactie