Haxxor Bots

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Haxxor Bots

Bericht door Thekkur »

Die bots worden steeds slimmer! Vanochtend moest ik er eentje genaamnd 'linlhey' verwijderen die zichzelf niet alleen had aangemeld ondanks de letterpuzzel, maar zichzelf ook nogeens als admin had geupgrade!
Gelukkig had hij verder geen schade aangericht, en heeft de bot me dus wel op een beveiligingslek gewezen.
Waarschijnlijk wordt het tijd toch te gaan upgraden naar PHPBB 3. Tot die tijd is het registreren niet meer mogelijk zonder een toestemming van mij.

Mochten jullie nog malle dingen opmerken, post ze hier gerust!

Tijn
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

In dit topic: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1511 hebben we nog een berichtje van de bot staan - wil je dat ook nog even afschieten?
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

En de volgende is al in aantocht. Ik verwacht binnenkort de volgende post:

HELLO .NICE TO MEET YOU ..MY NAME IS JOHNSONKID .
I COME FROM USA . I AM Florida and just a student now .
I LIKE PLAYING BASKETBALL VERY MUCH SO .I WANT PLAYING WITH ANYBODY WHO IN THIS FORUM SOMEDAY.
THANK YOU
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

pfff, en ik dacht het opgelost te hebben door aan te geven dat ik persoonlijk nieuwe leden moet activeren...

ff verder zoeken wat er aan de hand kan zijn!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Karma
Supreme Grandmaster
Berichten: 1818
Lid geworden op: zondag 11 september 2005, 23:45

Bericht door Karma »

denk dat dit best hoog staat op google en daarom een fijner doelwit wordt voor bots.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Er is nog een bericht van "linhely" op RPG tech.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

wel typisch dat ik de laatste dagen op het adres dat ik hier geregistreerd sta een spambox heb die ineens weer veel harder volstroomt...
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Neanie schreef:wel typisch dat ik de laatste dagen op het adres dat ik hier geregistreerd sta een spambox heb die ineens weer veel harder volstroomt...
Zoiets heet toeval.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Ik denk het ook - ik heb er zelf in ieder geval geen last van.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

De bots hebben er weer zin in vandaag.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

june 13 2011 entry 01T0c9

Today the bots were especially vicious. Three of them managed to register. How they got through the fences I built two days ago is still a guess. Fortunately I was able to terminate them before they could do any serious damage to the main core. I am exhausted, and running low on provisions, ammunition and water. The hours between attacks are lonely. Today I had a weird memory about the cat I had as a kid. Beautiful animal, I was in love with it. One day it disappeared never to be seen again.
I have to rest now, the wound in my leg is aching and I feel a fever coming up. Let's hope the Bots keep quiet tonigh...

Signing off. T.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

You will be assimilated. Your biological and technological distinctiveness will be added to our own. Resistance is futile.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

is er weer een: yaufent
DrCaligari
Supreme Grandmaster
Berichten: 1512
Lid geworden op: woensdag 26 mei 2004, 19:11

Bericht door DrCaligari »

june 14th 2011

that old website that I was a part of in a long lost youth still hasn't upgraded from phpBB2. They must be running low on resources. At night I see the flashes of a bot attack. But the administrator want let me go down to check it out. During the day I spot an old webmaster trying to rebuild the fences, in vain. The bots will come again tonight and they will come in larger numbers. Soon there will be nothing left to upgrade. I have to find a way down there. If only the old webmaster didn't keep giving me routine check up choirs. As long as bots keep getting attracted to that old site ours will get bots in the maintance lines as well.
I have seen things you people wouldn't believe, I've seen bots on fire of the edge of the interwebs...
Gebruikersavatar
RipCase
Edelman
Berichten: 66
Lid geworden op: donderdag 27 mei 2004, 19:31

Bericht door RipCase »

hmmm was dit forumpje vergeten, bleek wel de enige plek online te zijn waar ik mijn email een hit gaf op google

misschien zou het helpen als die voor niemand meer zichtbaar zijn?
(ik heb mijn profiel nu wel aangepast maar goed.)
"Dahlai Lama once said when asked what he thought about the Western Civilisation: 'Western Civilisation? That would be a good idea.' "
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Dit forum stamt uit de tijd dat bots nog niet waren uitgevonden :)

Goed om weer eens van je te horen dude! Krakow??? Last time I checked zat je nog in edinburgh.
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie