Even voorstellen

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Khavi
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: maandag 8 augustus 2011, 12:27

Even voorstellen

Bericht door Khavi »

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Vincent, 23 jaar, woonachtig te Rotterdam, alwaar ik samen met mijn verloofde een apartement met uitzicht op het tegenoverliggende apartement heb. Ik ben op zoek naar een leuke groep om mee te rpg'en. Ik heb helaas 0 ervaring, dus ik heb geen flauw idee wat voor soort spel mij het meest aanspreekt, maar ik wil alles op zijn minst proberen. Ik heb overigens wel de Dark Heresy en Rogue Trader boeken liggen, dus daarvan heb ik in ieder geval een idee van de regels. :P
Gebruikersavatar
Vincere
Supreme Grandmaster
Berichten: 2447
Lid geworden op: dinsdag 18 mei 2004, 19:30

Bericht door Vincere »

Goede naam wel.


Dulce et decorum est pro alea mori.
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

welkom!
Ik heb een zoekertje in de rotterdam sectie voor een proefsessie in een systeem waarmee de meeste weer groentjes zijn en ik hopelijk uit de proefsessies genoeg mensen voor een vaste groep over hou.
Laat even weten of je nieuwsgierig bent, dan krijg je ook een datumprikker linkje
Gebruikersavatar
Rogier
Supreme Grandmaster
Berichten: 2452
Lid geworden op: vrijdag 23 februari 2007, 19:06

Bericht door Rogier »

Hoi Khavi, je mag wat mij betreft wel een keer mee doen met Oog des Meesters in Schiedam, zie sessie evaluatie. Dan kun je kijken of je dat interessant vindt.
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hey khavi, welkom op het forum!
je hebt nul ervaring zeg je, maar heb je een idee wat voor soort game je zoekt? fantasy, sci-fi of iets anders? succes met het zoeken naar een groep!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Khavi
Schandknaap
Berichten: 19
Lid geworden op: maandag 8 augustus 2011, 12:27

Bericht door Khavi »

Dank aan den welkomers

Het soort spel maakt me niet zo veel uit, als de specifieke setting een beetje goed is. Een setting waar ik wat vanaf weet zou een plus zijn, maar ik kan altijd watr bijlezen.

Neanie: Bedankt voor het aanbod, lijkt me leuk eens te proberen. 1 vraagje; ik zag dat jullie in Dordrecht spelen, hoe is de ov verbinding vanaf Dordrecht cs
?

Rogies: Ook bedankt voor het aanbod. Moet ik me daar ergens aanmelden ofzo? Postje in de sessie evalatie gooien?
Neanie
Koning
Berichten: 308
Lid geworden op: donderdag 8 november 2007, 13:06

Bericht door Neanie »

is te lopen in kwartiertje of zo. Ik pm je de datumprikker link, staat ook het adres.
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Khavi schreef:Rogies: Ook bedankt voor het aanbod. Moet ik me daar ergens aanmelden ofzo? Postje in de sessie evalatie gooien?
Hangt een beetje van Rogier af, maar moet wel te plannen zijn - zie http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewto ... start=1625
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Plaats reactie