Nieuwe speler!

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Arjen
Schandknaap
Berichten: 10
Lid geworden op: vrijdag 22 juni 2012, 21:16

Nieuwe speler!

Bericht door Arjen »

Hoi mensen,

Toevallig hier terecht gekomen, door het zoeken naar wat regels van Piraten & Kooplui en nu dit interessant forum!

De naam is Arjen, 26 jaar, werk in de gehandicaptenzorg en woon sinds een kleine 2 jaar in Rotterdam IJsselmonde. Na lange tijd weinig te spelen zou ik het leuk vinden mijn hobby weer meer op te pakken door ook in de buurt spellen te spelen. Ik heb een behoorlijke collectie spellen inmiddels, maar helaas geen tafel, ik woon nogal klein.

RPG's trekken me niet zo heel erg aan, maar heb het ook nooit echt geprobeerd, dus wie weet ook is proberen. Ik ben wel echt van de bord en kaartspellen en zag dat daar ook regelmatig avonden voor afgesproken worden. Dus dat moet vast goed komen.

Veel spelplezier allemaal!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Een kandidaat-bordspeler! Welkom!
Houd vooral dit topic in de gaten: http://www.roleplayers.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=1051
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi arjen, welkom op het forum! er is hier een select groepje spelers dat regelmatig bijeenkomt om bordspellen te spelen, en meer spelers zijn altijd welkom!

Welke spellen hebben je voorkeur? We spelen regelmatig piraten en kooplui, maar ook age of empires, civ (originele versie), brittania en war on terror.
het topic waar Fandath naar verwijst is een goede om in de gaten te houden!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Plaats reactie