Nieuwe Speler omgeving Delft

Nieuwkomers kunnen zich hier voorstellen, mededelingen over het forum vanaf nu ook hier te vinden.

Plaats reactie
Forumjayz
Horige
Berichten: 9
Lid geworden op: zaterdag 14 juli 2012, 12:48

Nieuwe Speler omgeving Delft

Bericht door Forumjayz »

Hallo daar,

na wat zoeken eindelijk een RPG forum gevonden bij mij in de buurt. Ben Cees Jan, 25 jarige studetn industrieel ontwerpen aan de TUDelft. Ben momenteel weer opzoek naar een leuke gemotiveerde groep voor een fantasy setting RPG.

Jullie groep forum al gevonden dusal hier en daar wat berichtjes achter gelaten.

Hopelijk snel weer aan de D20!
Gebruikersavatar
Wijlen Fandath Ryne
Supreme Grandmaster
Berichten: 3081
Lid geworden op: donderdag 14 oktober 2004, 18:23

Bericht door Wijlen Fandath Ryne »

Welkom! Zo te zien heb je al wat gevonden. Wij spelen DSA in Schiedam, maar de groep is al redelijk vol.
"Fulminictus...Fulminictus....gauw! Geef me het toverboek!" riep de magier, alert als immer

Afbeelding
Gebruikersavatar
Thekkur
Forum Master
Berichten: 4140
Lid geworden op: maandag 17 mei 2004, 23:07

Bericht door Thekkur »

Hoi Forumjayz, welkom op het forum! In delft zijn behoorlijk wat actieve rpg spelers, dus ik twijfel er niet aan of je vind via dit forum een groep. Soms kan het wat langer duren, niet iedereen bezoekt het forum even regelmatig. Ook kan het handig zijn bij wat oudere oproepen te kijken of daar iets voor je bijzit en evt een PM te sturen. Succes met je zoektocht!
"Stop! Jullie komen niet langs mij! Glupert heeft jullie snode plannen door!"
Gebruikersavatar
Boelbok
Burger
Berichten: 46
Lid geworden op: dinsdag 5 januari 2010, 14:43

Bericht door Boelbok »

Dat klinkt als een critical threat. Gooi gauw maar nog een D20 met de DC van 18 (AC).

Zoek je nog een groep ?
Met vriendelijke groeten,

Lennaert Wong
Plaats reactie